DDMA NEXT 2024 | Onepager – Best of DDMA Research & Insight
Download (387,35 KB)
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
De illusie van de rationele consument
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Als consument denken we zelf dat we rationele beslissingen nemen: we plannen,…

Lees meer
DDMA
|
Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven
Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…

Lees meer
DDMA
|
De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen
Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…