Spring naar content

DDMA NEXT 2024 | Onepager – Best of DDMA Research & Insight

Download (387,35 KB)

Nanda Appelman

Market Insights Specialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Sectoronderzoek Reframe: meer bewustwording rondom DE&I, maar praktijk blijft achter

Diversiteit, gelijkheid en inclusie (DE&I) staan al even op de agenda binnen de marketingsector. Toch blijkt uit onderzoek van Stichting Reframe onder 389 professionals binnen de marketingsector, dat de kloof…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMO 2025: AI-gebruik groeit, maar kloof dreigt door ongelijke adoptie

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing groeit snel. Waar vorig jaar nog 48% van de organisaties AI toepaste, zet inmiddels 62% AI in voor marketingactiviteiten*, aldus het Data-Driven…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Barometer 2025 – Consumentenaandacht raakt op: van digitale overload naar betekenisvolle marketing

De consument haakt af. Niet omdat marketing niet werkt, maar omdat het te veel is. Te veel schermtijd, te veel berichten, te veel communicatie over alles. Tijdens de DDMA Exchange…