Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Telemarketing
Onderzoek |

DDMA Telemarketing Benchmark: wat heb je eraan als opdrachtgever?

Na een succesvolle eerste editie starten DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing binnenkort met de opzet van de DDMA Telemarketing Benchmark 2023. Hiermee brengen we de telemarketingsector in Nederland in kaart. De deelnemende contactcenters geven inzicht in het gebruik en de resultaten van outbound telemarketing…
Lees meer
Telemarketing
Onderzoek |

DDMA Telemarketing Benchmark: 3 redenen om deel te nemen als contactcenter

Na een succesvolle eerste editie starten DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing binnenkort met de opzet van de DDMA Telemarketing Benchmark 2023. Hiermee brengen we de telemarketingsector in Nederland in kaart. Op basis van geanonimiseerde data geven deelnemende contactcenters inzicht in het gebruik en de…
Lees meer
AVG DDMA Legal Privacy
Onderzoek |

DDMA Privacy Monitor 2023: 6 aanbevelingen om de consument centraal zetten en te overtuigen van de voordelen van data-uitwisseling

Ondanks een gebrek aan (parate) kennis, hebben Nederlandse consumenten een pragmatischere houding gekregen ten aanzien van het delen van persoonlijke data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2023. Er is meer bereidheid ontstaan om data te delen, en bovendien voelt men zich hier steeds…
Lees meer
Telemarketing
Nieuws |

Oproep: Contactcenters gezocht voor tweede editie DDMA Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de tweede editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creƫren van de telemarketingsector zijn we op zoek naar meer contactcenters die zich bij de Benchmark willen aansluiten.
Lees meer
AVG Data-ethiek DDMA Legal
Onderzoek |

DDMA Privacy Monitor 2023: Consumers increasingly willing to share data despite concerns about privacy remain considerable

The concerns about online privacy among Dutch consumers are just as considerable as they were 4 years ago: 2 out of 3 Dutch people (64%) are worried about this, to varying degrees. However, there has been a greater willingness to share personal data, especially among…
Lees meer
AVG Data-ethiek DDMA Legal
Onderzoek |

DDMA Privacy Monitor 2023: Nederlanders meer bereid om gegevens te delen, zorgen over privacy blijven gelijk

De zorgen om online privacy onder Nederlandse consumenten zijn nog net zo groot als 4 jaar geleden: 2 op de 3 Nederlanders (64%) maakt zich hier in meer of mindere mate zorgen om. Wel is er meer bereidheid ontstaan om persoonsgegevens te delen, met name…
Lees meer
DDMA E-mail
Onderzoek |

NEW: First-of-its-kind International Email Benchmark delves into latest trends in email marketing

For many organisations, email is the primary channel to communicate with consumers in a personal and relevant way. But email is also a field that is highly subject to change, partly due to technological developments, shifts in consumer behaviour and restrictions from legislators. To tackle…
Lees meer
Telemarketing
Onderzoek |

DDMA Telemarketing Benchmark 2022: 1 op de 5 gesprekken leidt tot sale

1 op de 5 mensen gaat in op een aanbod naar aanleiding van een outbound telemarketing-campagne. Dat blijkt uit de eerste editie van de DDMA Telemarketing Benchmark, een onafhankelijk initiatief van branchevereniging DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing. De Benchmark-cijfers zijn te bekijken in een…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement DDMA Marketingteam van de toekomst
Onderzoek |

Data-Driven Marketing Survey 2022: Only 2 in 5 organisations base marketing on data & insights

The majority of Dutch organisations (62%) have indicated that they genuinely put their customers first and act accordingly. This was revealed by the Data-Driven Marketing Survey (DDMO) 2022 conducted by the industry association DDMA, for which 420 Dutch people employed in the marketing sector were…
Lees meer
DDMA Fieldmarketing
Onderzoek |

DDMA Fieldmarketing Monitor 2022: Meerderheid consumenten staat open voor verkoop aan deur of op straat

60% van de Nederlandse consumenten staat ervoor open om aangesproken te worden door een werver op straat, aan de deur of op locatie. Voor goede doelen ligt dit percentage op 61%, voor commerciĆ«le organisaties op 48%. Dat blijkt uit de DDMA Fieldmarketing Monitor, waarvoor 1.542…