Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
E-mail
Nieuws |

GDMA International Email Benchmark 2025: Retail zet mailbox in Nederland op scherp – e-mailmarketing blijft sterk, mits relevant

E-mailmarketing blijft een onverminderd sterk kanaal, maar de lat ligt steeds hoger. Dat blijkt uit de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark 2025, waarvoor wereldwijd én in Nederland de prestaties van e-mailcampagnes zijn geanalyseerd. Ondanks een stabiele trend op Acceptance Rate (98,7%) en…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

GDMA International Email Benchmark 2025: Retail puts the inbox on alert – email marketing remains strong, if relevant

Email marketing continues to be a powerful channel, but the bar is getting higher. This is demonstrated by the latest edition of the GDMA International Email Benchmark 2025 (available in an interactive dashboard), which analyzed email campaign performance worldwide and in the Netherlands. Despite a…
Lees meer
Social Media
Onderzoek |

Oproep: Doe mee aan de derde editie DDMA Social Advertising Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Social Media gaan van start met de derde editie van de DDMA Social Advertising Benchmark. Bureaus kunnen zich aanmelden om hieraan deel te nemen. Hoe meer data we toevoegen, hoe completer, relevanter en diepgaander de inzichten uit de benchmark worden.
Lees meer
DDMA Telemarketing
Onderzoek |

Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op zoek naar meer contactcenters die zich bij de Benchmark willen aansluiten.
Lees meer
Telemarketing
Onderzoek |

DDMA Telemarketing Benchmark: 3 redenen om deel te nemen als contactcenter

Na drie succesvolle edities starten DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing binnenkort met de opzet van de DDMA Telemarketing Benchmark 2025. Hiermee brengen we de telemarketingsector in Nederland in kaart. Op basis van geanonimiseerde data geven deelnemende contactcenters inzicht in het gebruik en de resultaten…
Lees meer
Telemarketing
Onderzoek |

DDMA Telemarketing Benchmark: wat heb je eraan als opdrachtgever?

Na drie succesvolle edities starten DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing binnenkort met de opzet van de DDMA Telemarketing Benchmark 2025. Hiermee brengen we de telemarketingsector in Nederland in kaart. De deelnemende contactcenters geven inzicht in het gebruik en de resultaten van outbound telemarketing als…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Cookies Data, Decisions & Engagement
Onderzoek |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off

Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the DDMA Privacy Monitor 2025, which for the second time includes in-depth qualitative research in the…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Cookies Data, Decisions & Engagement
Onderzoek |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die dit jaar voor de tweede keer bestaat uit verdiepend, kwalitatief onderzoek in de vorm van…
Lees meer
DDMA E-mail
Onderzoek |

Call for participation opens for 4th edition of GDMA’s International Email Benchmark

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) are thrilled to initiate the call for participation for the fourth edition of our staple International Email Benchmark, an independent and interactive dashboard, which provides cross border insights based…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI DDMA E-mail
Onderzoek |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In deze onepager zetten we belangrijkste trends en inzichten uit ons onderzoek op een rij (ook…