Filters:
Sorteer op:

Lees meer
DDMA
Nieuws
|
DDMA stelt Elke Willemsen aan als programmamanager
Branchevereniging DDMA heeft Elke Willemsen, hiervoor werkzaam als senior accountmanager bij Clarity Global, per 1 juni aangesteld als programmamanager.

Lees meer
AI Act
Artificial Intelligence
Conversational AI
Legal
Artikel
|
Generative AI and Large Language Models: What are the possible dangers, and how can they be used compliantly?
In the first article of this series, we discussed the possibilities of Generative AI and Large Language Models (LLMs). And it must be said, the results can be astonishing. But what are the exact disadvantages? And how do you ensure legal compliance when implementing it?…

Lees meer
AI Act
Artificial Intelligence
Conversational AI
Legal
Artikel
|
Generative AI en Large Language Models Explained: Wat zijn mogelijke gevaren en hoe zet je het compliant in?
In het eerste artikel uit deze reeks hebben we het gehad over de mogelijkheden Generative AI en Large Language Models (LLMs). En er moet gezegd worden, de resultaten kunnen verbluffend zijn? Maar wat zijn precies de nadelen? En hoe zet je het juridisch compliant in.…

Lees meer
DDMA
Marketingteam van de toekomst
Nieuws
|
DDMA en de Hogeschool van Amsterdam slaan handen ineen met masteropleiding
DDMA en de Hogeschool van Amsterdam (HvA) gaan een samenwerking aan rondom de masteropleiding Digital Driven Business. Het doel van de samenwerking is een brug te slaan tussen opleiding en praktijk én toptalent aan de data-driven marketingsector te koppelen.

Lees meer
Post
Case
|
Post-case: de onmisbare rol van post in de fondsenwervingsstrategie van Save the Children
De DDMA Commissie Post wil marketeers de toegevoegde waarde van post in de mediamix laten zien. Daarom lichten we regelmatig een case uit van een merk dat goede ervaringen én resultaten met post heeft. Deze keer: Save the Children. “Post is een van onze meest…

Lees meer
E-mail
Interview
|
Dirk Jan Koekkoek (Mimecast): ‘BIMI gaat zeker impact hebben op de prestaties van e-mail’
Brand Indicators for Message Identification, oftwel BIMI, is een manier voor adverteerders om vertrouwen te creëren bij hun doelgroep. Hoe werkt dit precies? Wat zijn de voor- en nadelen? Zijn er al ervaringen? Wij vroegen het aan Dirk Jan Koekkoek, VP Product management bij Mimecast…

Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Nieuws
|
Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2023 geopend
Op dinsdag 31 oktober wordt het beste werk in experimentation en optimisation bekroond tijdens DDMA Experimentation Heroes 2023 (voorheen Dutch CRO Awards). Ambitieuze Experimentation-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen in 3 categorieën: Conversie, Experimentation Culture en Omnichannel. Daarnaast wordt de Lindeboom Heroes-prijs uitgereikt aan…

Lees meer
Artificial Intelligence
Conversational AI
Artikel
|
Generative AI and Large Language Models Explained: What are they and how do they work
It is one of the hottest topics in the marketing sector: Generative AI and Large Language Models (LLMs). Much has already been said about it, but the developments are happening so rapidly that an update on the current state of affairs is definitely warranted. What…

Lees meer
Artificial Intelligence
Conversational AI
Artikel
|
Generative AI en Large Language Models Explained: Wat is het en hoe werkt het?
Het is een van de allerheetste onderwerpen binnen de marketingsector: Generative AI en Large Language Models (LLMs). Er is inmiddels al veel over gezegd, maar de ontwikkelingen gaan zo snel dat een update van de huidige stand van zaken zeker op zijn plaats is. Wat…

Lees meer
AVG
Data delen buiten EU
Legal
Social Media
Nieuws
|
Recordboete voor Meta: wat betekent dit voor de marketingsector?
Maandag 22 mei bracht de Ierse Toezichthouder (DPC) naar buiten dat het Facebook’s moederbedrijf Meta de hoogste AVG-boete tot dusver oplegt: 1,2 miljard euro. Na ruim tweeëneenhalf jaar onderzoek concludeert de Ierse toezichthouder (op advies van de Europese koepel EDPB) dat er illegaal persoonsgegevens door…