Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Artificial Intelligence Creative DDMA Search
Nieuws |

DDMA Commissies Search, AI en Creative krijgen nieuwe leden

De DDMA Commissies Search, AI en Creative mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Niemand minder dan Tekla de Veer, Teamlead Data Science bij DEPT®, Michiel van Noppen, SEO Specialist bij VodafoneZiggo, en Anneloes van Vugt, Head of Content bij DEPT®, treden per direct toe tot…
Lees meer
Marketingteam van de toekomst
Artikel |

5 ways to navigate the Waves of Personalization

In today’s fast-paced, digital landscape, individuals may encounter up to 10,000 brand interactions per day. Many of these claim to be personally dedicated to you. But in the end, how many of those encounters can you truly remember? Brands are fighting for your attention and…
Lees meer
Fondsenwerving
Artikel |

Chiara Padalino en Jeroen Beelen (Save the Children): ‘Door te kiezen voor een best-of-breed oplossing zijn we niet afhankelijk van één leverancier’

Save the Children heeft de kracht van data en digitalisering omarmd om hun fondsenwerving naar nieuwe hoogten te tillen. In 2015 begonnen ze met een nieuwe, ambitieuze en datagedreven strategie en het resultaat mag er zijn: een inkomstengroei van 3 naar 25 miljoen! In dit…
Lees meer
Legal Telemarketing
Artikel |

Boete DGB Energie voor misleidende telefonische verkoop door intermediairs bevestigd door rechtbank

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) legde energieleverancier DGB Energie vorig jaar juni een boete op van 400.000 euro op, wegens het misleiden van consumenten bij het telefonisch verkopen van contracten. De misleidende praktijken werden niet direct door DGB Energie zelf uitgevoerd, maar door intermediairs…
Lees meer
Marketingteam van de toekomst
Artikel |

De impact van purpose-driven op de marketingwereld

De ‘waarom-vraag’ heeft zich binnen de marketingwereld in de voorbije jaren ontpopt als de belangrijkste vraag om je als organisatie te stellen. Om welke reden je iets doet is voor klanten én organisaties vandaag de dag belangrijker dan wát je doet. Het duidelijk aangeven waar…
Lees meer
Digital Analytics
Interview |

Interview Matteo Zambon: Is sGTM geschikt voor elke organisatie?

In dit interview spreken we met ware pionier op het gebied van digital analytics. Matteo Zambon. Een analytics-expert die het Italiaanse landschap van Google Tag Manager (GTM) en Google Analytics eigenhandig heeft vormgegeven. Hij is geen typisch academische analytics-expert; in plaats daarvan heeft hij het…
Lees meer
Post
Artikel |

Post en duurzaamheid (1) – feiten en cijfers over papier, data en distributie

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook geven we je concrete handvatten, zodat jij je campagnes van data tot deurmat zo milieuvriendelijk…
Lees meer
Post
Artikel |

Post en duurzaamheid (2) – zo innoveren papierfabrikanten met recycling, alternatieve vezels en energieverbruik

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen duurzaamheidsdrieluik laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook geven we je concrete handvatten, zodat jij je campagnes van data tot deurmat zo…
Lees meer
Post
Artikel |

Post en duurzaamheid (3) – innovatie uitgelicht: papier gemaakt van suikerbietenvezels

Over de milieu-impact van direct mails en folders bestaat veel onduidelijkheid. Met deze serie artikelen duurzaamheidsdrieluik laat de DDMA Commissie Post zien welke duurzame innovaties er zijn in de postsector. Ook geven we je concrete handvatten, zodat jij je campagnes van data tot deurmat zo…
Lees meer
Digital Analytics
Interview |

Tim Wilson (Analytics Power Hour): ‘We moeten comfortabel worden met de probabilistische aard van analytics.’

Tim Wilson is een analytics consultant met meer dan twee decennia aan ervaring. Fijn voor ons dat hij gaat spreken op de DDMA Digital Analytics Summit op 12 oktober. We kregen de kans om vooraf met hem in gesprek te gaan over de volwassenheid van…