Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA Marketingteam van de toekomst
Nieuws |

DDMA publiceert visierapport over het marketingteam van de toekomst

Een van de grootste uitdagingen in marketing vandaag de dag is het bijhouden van tempo van verandering en hoe je je marketingteam daarop inricht. Welke veranderingen gaan de komende jaren van invloed zijn op je marketingteam? Om organisaties hierbij te ondersteunen publiceert DDMA vandaag het…
Lees meer
Conversion Rate Optimisation
Opname |

CRO Award winnaar aan het woord: Beter Bed over hun prijswinnende conversie-case

Op 16 maart 2023 organiseerde de DDMA Commissie CRO een Digital Talk met daarin de winnaar van de Conversie Award van de CRO Awards: Beter Bed. Jaap van den Broek, UX/CRO Specialist bij Beter Bed vertelde ons alle ins en outs over deze prijswinnende case.…
Lees meer
DDMA Influencermarketing Social Media
Nieuws |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissies Social Media en Influencer Marketing

De DDMA Commissie Social Media en Influencer Marketing mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Joris Mulders, Global Paid Social Manager bij KLM, en Joost Caniëls, Marketing & PR Consultant bij Vertigo 6, treden per direct toe tot een van de Commissies.
Lees meer
Search
Interview |

Beth Quigley (Wolfgang Digital): ‘The reduced control marketers have because of AI is not necessarily a negative change’

None other than Beth Quigley, Head of Growth at Wolfgang Digital, will be speaking at Friends of Search Fest 2023 on March 23 in Amsterdam. We got the chance to talk with her beforehand about the agency she works at, the increasing use of AI,…
Lees meer
Search
Interview |

Marco Frighetto (Booster Box): It’s critical to collect and work with CRM data, or first-party data more generally.

The shift to collecting and working with first-party has been a significant change in the world of PPC management, according to Marco Frighetto, Head of MarTech at Booster Box and one of this year’s speakers at Friends of Search Fest 2023. In this interview Marco…
Lees meer
Legal
Artikel |

Nieuwe Code en checklist voor verantwoorde duurzaamheidsreclames

In februari is de Code voor Duurzaamheidsreclame in werking getreden. De code, onderdeel van de Nederlandse Reclame Code, is op initiatief van de bond van Adverteerders (bvA) opgesteld, als opvolger van de Milieu Reclame Code. Aanvullend lanceerde bvA deze week een Checklist voor Duurzaamheidsclaims, om…
Lees meer
Search
Nieuws |

Dit zijn de genomineerden voor de Friends of Search Awards 2023

De jury van de Friends of Search Awards is eruit! In the categorie Best SEO (Search Engine Optimization) gaan Mollie, Toelevering Online en Pearle Opticiens voor de winst. HEMA, Landal GreenParks en RRS zijn genomineerd in de categorie Best SEA (PPC). De uitreiking vind plaats…
Lees meer
Fondsenwerving
Artikel |

10 inzichten over de toekomst van fondsenwerving

Hoe ziet fondsenwerving er in 2028 uit? Dat was het uitgangspunt van de DDMA Ontbijtsessie Toekomst van Fondsenwerving op 31 januari 2023. Met fondsenwervers van uiteenlopende goede doelen voerden we gesprekken over nieuwe inkomstenbronnen, de inrichting van teams en het belang van investeren. Dit zijn…
Lees meer
Influencermarketing Legal
Nieuws |

Reclame voor vapes via influencers verboden

Influencers die vapen in hun content op social media. Het komt steeds vaker voor. In sommige gevallen is dit omdat zij daarvoor betaald zijn. Er zijn in Nederland verkopers actief die (minderjarige) influencers op TikTok en Snapchat benaderen om op grote schaal e-sigaretten (vapes) te…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Inschrijving van de DDMA EMAS Awards 2023 geopend

7 maart 2023, Amsterdam – De inschrijving van de DDMA EMAS Awards is geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies. Aanmelden kan via: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de DDMA…