Spring naar content

Bestuur

Noor Cloo

Voorzitter DDMA, Algemeen directeur AirMiles / Loyalty Management Nederland

Noor Cloo is op 17 juni 2020 benoemd als bestuurslid en is sinds 29 juni 2023 voorzitter van DDMA. Noor Cloo is sinds begin 2019 algemeen directeur van Loyalty Management Nederland, de organisatie achter Air Miles. Daarvoor bekleedde zij verschillende directiefuncties bij onder meer Vattenfall, Ziggo en Eneco.

“Onze visie op data sluit aan op de wereld die DDMA voor ogen heeft. Data is de belangrijkste asset van ons loyaliteitsprogramma. We geloven dat mensen hierin zelf grip moeten hebben op hun gegevens en hun digitale identiteit. Een van mijn doelen als bestuurslid is om ervoor te zorgen dat consumenten nog beter de waarde van hun data inzien en zo betere keuzes maken over wat ze ermee doen.”

Udo Oelen

Secretaris DDMA, Bestuurssecretaris Nederlandse Spoorwegen

Udo Oelen is op 12 juni 2019 benoemd als bestuurslid. Udo is werkzaam als Bestuurssecretaris bij de Nederlandse Spoorwegen. Oelen heeft ruim twintig jaar ervaring in functies waar data, privacy en legal een belangrijke rol spelen. Hij was onder andere Hoofd Toezicht Private Sector bij de Autoriteit Persoonsgegevens en vanuit deze ervaringen kent Oelen als geen ander het belang van privacybescherming en het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens.

‘’DDMA is een branchevereniging die het beste uit twee werelden met elkaar combineert: marketing en privacy. De organisatie doet veel aan kennisverspreiding en educatie voor haar leden en hanteert met het Privacy Waarborg een keurmerk dat echt zorgt voor meer privacybewustzijn bij bedrijven. Ik ben erg blij dat ik vanuit mijn kennis en ervaring een bijdrage kan leveren aan de verdere ontwikkeling van de sector en specifiek het keurmerk.”

Anouk Beeren

Bestuurslid DDMA, CEO | iBuyFlowers

Anouk Beeren is op 11 juli 2024 benoemd als bestuurslid. Na twee directiefuncties bij Bidfood en Intergamma is Anouk Beeren sinds vorig jaar werkzaam bij iBuyFlowers. Met het grootste deel van haar carrière in digital marketing en e-commerce past een bestuursplek bij DDMA haar als gegoten.

Anouk: “Digital marketing en e-commerce behoren tot een vakgebied dat valt of staat met goede data. Want ik zeg altijd, zonder klantrelevantie geen conversie, en hoe krijg je die relevantie? Inderdaad, door data! Dus toen ik voor deze bestuursfunctie werd gevraagd, hoefde ik geen twee keer te denken. DDMA zit in het hart van mijn vak en ik wil daar graag aan bijdragen!”

Finbar Hage

Vice-voorzitter & Penningmeester DDMA, Head of Digital Customer Processes Rabobank

Finbar Hage is op 14 november 2017 benoemd als bestuurslid. Finbar is werkzaam als Head of Digital Customer Processes bij Rabobank Nederland.

“Het is mijn rol om te zorgen dat de data werkt voor een onderneming als de Rabobank. Data zorgt dat wij relevant kunnen zijn voor onze klanten. Relevant in de kern van onze dienstverlening; door risico’s herkennen en op waarde schatten. Maar natuurlijk ook relevant in onze rol als grote adverteerder. DDMA helpt mij en de Rabobank al jaren om de balans te bewaken. De balans tussen mooie dingen doen met data en behoud van het absolute vertrouwen van de klant dat zijn of haar data bij ons veilig is. ”

Eke Rog

Bestuurslid DDMA, Commercieel directeur Stage Entertainment

Eke Rog is op 17 juni 2020 benoemd als bestuurslid. Eke Rog is, na jarenlang bij verschillende marketingbureaus gewerkt te hebben, sinds 2015 in dienst bij Stage Entertainment, eerst als marketingmanager en vanaf 2017 als commercieel directeur.

“De commerciële afdeling van Stage Entertainment Nederland streeft naar een optimale balans tussen data en emotie. Dat perspectief neem ik mee in mijn rol als bestuurslid bij DDMA. Ik vind het daarbij erg bijzonder in de voetsporen te treden van mijn vader en vanuit het bestuur ook een bijdrage te kunnen leveren aan de verdere ontwikkeling van ons vakgebied.”

Frank de Beun

Bestuurslid DDMA, CEO | The Data Agency

Frank de Beun is op 11 juli 2024 benoemd als bestuurslid. Frank is sinds 2009 CEO van The Data Agency. Een bedrijvengroep gespecialiseerd in het vakgebied waar het bij DDMA om draait: datagedreven marketing. Eerder was Frank al betrokken bij DDMA vanuit de Commissie Data, Decisions & Engagement, de jury van de Customer Data Awards en als lid van de kascommissie.

Frank: “Ik beschouw het als een voorrecht om samen met het bestuur en de professionele DDMA-organisatie bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van data, technologie en creatie, waarbij het vertrouwen van consumenten én de toekomst van de marketingsector centraal staan.”

Team

Judith Oude Sogtoen

Directeur

Elke Willemsen

Teamlead content & community

Lieke Wesselius

Programmamanager

Lune Veldhuizen

Programmamanager

Laura van Gessele

Team lead membership | Senior Relatiemanager

Loraine Heijstek

Partnership Manager

Merel Bracht

Events & Membership Executive

Frank de Vries

Team lead legal | Senior legal counsel

Sara Mosch

Legal counsel

Naomi van der Louw

Legal counsel

Allisha Hosli

Junior Legal Counsel

Bob Younge

Contentspecialist

Marco Rensen

Online Marketeer

Merel de Koning

Evenementen

Kimberley Laurens

Administratie

Nanda Appelman

Market Insights Specialist

Hedwig Wesselius

Bureaumedewerker

Kim Moolenaar

Assistent Legal Counsel