Spring naar content

Onmisbare kennis voor iedere marketeer, dataspecialist of jurist

De marketeer, fondsenwerver en de dataspecialist van nu werkt dagelijks met data en persoonsgegevens. Logisch, want data biedt kansen, maar brengt tegelijkertijd een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Daarbij is kennis van wet- en regelgeving essentieel! Daarom organiseren wij dit jaar weer een nieuwe reeks DDMA Legal Masterclasses. Deze serie is ook zeer geschikt voor juristen die zich willen verdiepen in alle wet- en regelgeving binnen de data-driven marketingsector.

Bij deze masterclass-serie word je in een ‘leerlijn’ van 3 stappen door het woud van wetten, regels en codes geloodst. Aan de hand van praktijkcases komt de theorie tot leven en krijg je informatie die direct toepasbaar is in je eigen dagelijkse werk. Ook wordt er stilgestaan bij de recente ontwikkelingen, zoals nieuwe Europese Wetgeving en boetes van toezichthouders. Een gedeelte van de leerlijn is on demand te volgen en een gedeelte zal fysiek georganiseerd worden.

Aan het einde van de rit ontvang je een certificaat waarmee je kunt aantonen dat je kennis hebt van alle wet- en regelgeving binnen de data-driven marketingsector.

Kosten

Meld jij je aan voor de gehele reeks, dan ontvang je 15% korting op de totaal prijs van €2762,50. Dat komt neer op de volgende tarieven:

  • Leden: €2150,50
  • Niet-leden: €3250,-

Bijzonderheden:

  • Goede doelen hoeven geen btw te betalen
  • Bij het afnemen van de gehele reeks ontvang je 15% korting op de totaalprijs
  • Bij het afnemen van 2 Masterclasses ontvang je 10% korting op de prijs van de gekozen Masterclasses bij elkaar opgeteld

Planning en praktische informatie

  • Cookies; de legal en ethische aspecten in een ‘first party data’ wereld
  • Conversion Rate Optimization, Nudging (online beïnvloeding) & data-ethics
  • Social Media; retargeting, audiences, data-ethiek

Duur: 7 uur inclusief welkomstkoffie, lunch en borrel

Kosten:
Leden: €850,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie, lunch en borrel
Niet leden: €1.250,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie, lunch en borrel

Tijd: 09:00 – 16:00

  • Reclameregels over influencer marketing en promotionele kansspelen/promotionele acties en misleiding.
  • Intellectueel eigendomsrecht (merkenrecht & auteursrecht), oneerlijke handelspraktijken.

Duur: 4.5 uur inclusief welkomstkoffie en borrel

Kosten:
Leden: €650,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie en borrel
Niet leden: €1.000,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie en borrel

Tijd:
13:00 – 17:30

  • Telemarketing & E-mail & Reclame post (DM)
  • Fieldmarketing; straatwerving, door 2 door, flyering, sampling

Duur: 4.5 uur inclusief welkomstkoffie en borrel

Kosten
Leden: €650,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie en borrel
Niet-leden: €1.000,- ex. btw, inclusief welkomstkoffie en borrel

Tijd: 13:00 – 17:30

Aanmelden

Meld je aan per masterclass door één van onderstaande knoppen in te drukken of meld je direct voor de hele reeks aan via de knop “Aanmelden gehele reeks Masterclasses”.

Heb je het antwoord op jouw vraag hier niet kunnen vinden én ben je lid van DDMA? Bel dan één van onze Legal Counsels (020- 4528 413) of mail je vraag naar legal@ddma.nl. De juristen proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Nog geen lid? Bekijk hier alle voordelen van het DDMA-lidmaatschap.

Martijn Poulus

Advocaat en senior legal counsel bij DDMA

Romar van der Leij

Legal counsel

Naomi van der Louw

Legal counsel

Sara Mosch

Legal counsel