De kans is groot dat je persoonsgegevens inzet voor marketingdoeleinden. Betrouwbare organisaties doen dat op zorgvuldige, transparante wijze, in lijn met de privacyregels. Het DDMA Privacy Waarborg biedt een interne privacy- en security check waarmee organisaties consumenten en partners kunnen laten zien dat zij privacy respecteren en zorgvuldig en transparant omgaan met persoonsgegevens. Bovendien krijg jij als organisatie:

  • Inzicht in compliance van je marketingactiviteiten
  • Een uitgebreid rapport met aanbevelingen ten aanzien van privacy, security & ethiek om bedrijfsprocessen te verbeteren- ongeacht of je het Privacy Waarborg haalt of niet
  • Een groter consumentenvertrouwen, een van de belangrijkste redenen voor consumenten om gegevens te delen
  • Een betrouwbare uitstraling richting huidige en toekomstige partijen om mee samen te werken

Verwerkt jouw organisatie ook persoonsgegevens en wil je het DDMA Privacy Waarborg voeren? Dien dan een aanmeldingsverzoek in:

Let op: alleen leden van DDMA komen in aanmerking voor het Privacy Waarborg. Nog geen lid en wil je meer informatie? Neem dan contact op via membership@ddma.nl of bel naar 020 452 8413.

De accreditatie van het DDMA Privacy Waarborg is in handen van de DDMA Privacy Autoriteit.

Privacy Waarborg

Privacy Waarborg

"We zijn ontzettend blij met het gouden keurmerk. Privacy en security zit in het DNA van KPN. We gaan dan ook zorgvuldig met klantgegevens om. Dit keurmerk helpt onze klanten begrijpen dat wij de juiste maatregelen nemen om hun data goed te beveiligen. Iedere uitleg en bevestiging helpt daarbij.”

KPN

“De check kijkt naar de beveiliging van je marketingdatabase, zowel online als offline, van ingang tot uitgang. De uitkomst geeft je inzicht en verschaft een mooie momentopname van waar je als organisatie staat en wat je kan verbeteren.”

Air Miles