Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA Fieldmarketing
Onderzoek |

DDMA Fieldmarketing Monitor 2022: Meerderheid consumenten staat open voor verkoop aan deur of op straat

60% van de Nederlandse consumenten staat ervoor open om aangesproken te worden door een werver op straat, aan de deur of op locatie. Voor goede doelen ligt dit percentage op 61%, voor commerciële organisaties op 48%. Dat blijkt uit de DDMA Fieldmarketing Monitor, waarvoor 1.542…
Lees meer
DDMA Search
Nieuws |

Ticketverkoop jubileumeditie Friends of Search van start en inschrijving Friends of Search Awards geopend

Op 23 maart 2023, wordt voor de 3e keer het beste werk in Search bekroond tijdens Friends of Search Fest, een speciale festival-editie van het congres Friends of Search (georganiseerd door brancheverenigingen DDMA & VIA), ter ere van hun 10-jarig bestaan. De inschrijving voor de…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement DDMA
Onderzoek |

Data-Driven Marketing Onderzoek 2022: Slechts 2 op de 5 organisaties baseert marketing op data & insights

De meerderheid van de Nederlandse organisaties (62%) geeft aan de klant écht centraal te zetten en hiernaar te handelen. Dat blijkt uit het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2022 van branchevereniging DDMA, waarvoor in samenwerking met onderzoeksbureau GfK 420 Nederlanders werkzaam in de marketingsector zijn ondervraagd.…
Lees meer
DDMA Digital Analytics
Nieuws |

Dit is de nieuwe DDMA Commissie Digital Analytics

Onlangs organiseerden wij de allereerste DDMA Digital Analytics Summit. Een daverend succes, dat we nooit hadden kunnen bereiken zonder onze nieuwe Commissie Digital Analytics: Martijn van Vreeden (voorzitter), Freelance Digital Analytics & CRO Consultant, Marlous Been, Digital Data Analist bij T-Mobile, Twan Lammers, Digital Data…
Lees meer
DDMA Post
Nieuws |

DDMA start Commissie Post

DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales, is gestart met een nieuwe commissie voor het marketingkanaal post. De oprichting van de Commissie Post volgt op de aansluiting van de Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) bij DDMA eerder dit jaar. Aanleiding voor de oprichting is…
Lees meer
DDMA
Nieuws |

Nieuw! Inlogaccount voor DDMA-leden: Krijg toegang tot exclusieve ledencontent

Vanaf vandaag voegen wij iets nieuws toe aan onze dienstverlening voor leden: een persoonlijk inlogaccount voor ddma.nl. En dat levert flink wat voordelen op. Dus ben je lid van DDMA? Maak dan snel een account aan.
Lees meer
DDMA Telemarketing
Nieuws |

Twee nieuwe leden voor de DDMA Commissie Telemarketing

De DDMA Commissie Telemarketing mag 2 nieuwe leden verwelkomen. Dyonne Kemper, marketingcoördinator bij de Hartstichting, en Inge Wilbers-Loomans, Channel Manager Outbound Call bij Essent, treden per direct toe tot de Commissie.
Lees meer
DDMA E-mail Influencermarketing
Nieuws |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissies Influencer Marketing en E-mail

De DDMA Commissies Influencer Marketing en E-mail mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Lizzy van der Hofstad, Sr. Talent Manager bij Talpa Social en Niels van Meerte Janse, Partner Director bij PRDCT, treden ieder per direct toe tot een van de commissies.
Lees meer
DDMA
Nieuws |

DDMA stelt Michelle Oosterhoff aan als relatiemanager

Branchevereniging DDMA heeft Michelle Oosterhoff, hiervoor werkzaam als media consultant bij Coolblue, per 17 oktober aangesteld als relatiemanager.
Lees meer
DDMA
Artikel |

Everybody is a CMO in the future organization

Marketing leaders are always on the lookout for the latest trends and are increasingly focusing on continuously changing consumer patterns. In essence, we try to predict the future. But are we able to predict the future and create a future proof organization?