Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

International Email Benchmark 2024 | Email Becomes More Professional through Higher Opens and Clicks, and Lower Unsubscribes and Spam Complaints

The Global Data & Marketing Alliance (GDMA) and the Dutch Data & Marketing Association (DDMA) are proud to present the third and latest edition of the GDMA International Email Benchmark. This year’s edition is even more comprehensive and international, featuring 5 million email campaigns (2023:…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

International Email Benchmark 2024 | E-mail professionaliseert door hogere opens en clicks, en lage unsubscribes en spam complaints

Met veel trots presenteren de Global Data & Marketing Alliance (GDMA) en de Nederlandse vereniging voor Data & Marketing (DDMA) de nieuwste editie van de GDMA International Email Benchmark. De editie van dit jaar is nóg uitgebreider en internationaler dan vorig jaar, met maar liefst…
Lees meer
DDMA Experimentation & Optimisation
Nieuws |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissie Experimentation & Optimisation telt drie nieuwe commissieleden. Leonie Eckhardt, Customer Journey Strategist bij Yellowgrape, Robert de Kok, CRO-specialist bij DELTA Fiber en Michiel Jansen, Global Head of Conversion CoE bij ING, maken vanaf heden deel uit van de commissie.
Lees meer
DDMA Legal
Nieuws |

Vacature: Legal Counsel DDMA

Als Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en van AI tot data-ethiek. Je bent verantwoordelijk voor het juridisch adviseren over verantwoord gebruik van data voor…
Lees meer
DDMA Influencermarketing
Nieuws |

Albert Heijn, ANWB, Jacobs Douwe Egberts, Kruidvat, McDonald’s, Nestlé, Vrumona en VTech gaan uitsluitend werken met gecertificeerde influencers

Om transparantie binnen influencer marketing te vergroten, en problemen zoals sluikreclame tegen te gaan, lanceerden brancheverenigingen DDMA, bvA en de Stichting Reclame Code op 22 april een certificaat en openbaar register genaamd; ‘Certified by Influencerregels.com’. Sinds de lancering hebben grote adverteerders Albert Heijn, ANWB, Jacobs…
Lees meer
Artificial Intelligence Creative Data, Decisions & Engagement DDMA
Nieuws |

Versterking voor DDMA Commissies AI, Creative, Social Media en Data, Decisions & Engagement

Vier DDMA-commissies verwelkomen ieder een nieuw commissielid. Cora Everaarts (Head of Marketing Activation bij Roompot & Landal GreenParks), Eelco van Kuik (Managing partner & Founder van Onesecondbefore), Jos Majoor (Strateeg/Team Lead Social Ads bij A Bigger Circle) en Mark van Mierlo (Creative Director bij SportVibes)…
Lees meer
DDMA Experimentation & Optimisation
Nieuws |

Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2024 geopend

Op donderdag 7 november wordt het beste werk in experimentation en optimisation bekroond tijdens DDMA Experimentation Heroes 2024. Ambitieuze experimentation-specialisten kunnen vanaf vandaag een case indienen in 3 categorieën: Conversie, Experimentation Culture en Beyond Web (nieuwe categorie). Daarnaast wordt de Lindeboom-prijs uitgereikt aan een niet-genomineerde…
Lees meer
DDMA E-mail
Onderzoek |

Oproep: denk mee over de herziening van de Code E-mail

Met de Code E-mail is ooit een basis gelegd om reclame en werving via e-mail in goede banen te leiden. Sindsdien is er heel veel veranderd in de markt. Daarom nemen DDMA en de DDMA Commissie E-mail nu het initiatief om gezamenlijk met de branche…
Lees meer
DDMA
Nieuws |

DDMA stelt Allisha Hosli aan als junior legal counsel

DDMA stelt Allisha Hosli per 1 juli aan als junior legal counsel.
Lees meer
DDMA Influencermarketing Social Media
Nieuws |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich mee op het gebied van regelgeving en transparantie.