Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees

What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As every year, the DDMA committees list the biggest trends in data-driven marketing for the new…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel in investeren als het economisch even minder gaat? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de…
Lees meer
Conversational AI Conversion Rate Optimisation DDMA
Nieuws |

De DDMA Commissies Conversational AI en CRO krijgen versterking

De DDMA Commissies Conversational AI en CRO krijgen versterking met maar liefst 3 leden. Robin Hogenkamp, Senior Business Consultant CX bij VodafoneZiggo, Robin Sellaiyah, Optimization Lead bij Philips, en Martijn van Oosten, Lead Conversion Optimization bij Nationale Postcode Loterij, treden per direct toe tot de…
Lees meer
Conversational AI DDMA
Nieuws |

DDMA Commissie Voice verder als Commissie Conversational AI

De DDMA Commissie Voice gaat onder een nieuwe naam verder: de DDMA Commissie Conversational AI. De Commissie zet zich in om de kansen van Conversational AI voor geautomatiseerd klantcontact bloot te leggen zodat organisaties hun klanten, leden of donateurs nóg beter van dienst kunnen zijn.
Lees meer
Conversational AI DDMA Digital Marketing Transformation Telemarketing
Nieuws |

Houvast bij het navigeren door het Voice- en Conversational AI-landschap

Voice en conversational AI hebben na hun intrede in het marketingdomein toepassingen gevonden in eindeloos veel disciplines en sectoren. Zeker als nieuwkomer kan het navigeren door het voice- en conversational AI-landschap hierom een lastige opgave vormen. Waar staan we nu en waar gaat het naartoe?
Lees meer
Conversational AI
Onderzoek |

Nationale Voice Monitor 2022: Forse groei gebruik spraakassistenten – grootste toename bij 65-plussers

Het aantal Nederlanders dat gebruik maakt van spraakassistenten steeg afgelopen jaar naar 37%. Dat blijkt uit de Nationale Voice Monitor, een onderzoek dat DirectResearch uitvoerde in opdracht van Achmea, DDMA, NPO, Project Zilver en Y.digital. Hoewel het gebruik onder jongeren (18-34 jaar) het hoogst is,…
Lees meer
Conversational AI
Nieuws |

De Commissie Voice verwelkomt 3 nieuwe commissieleden

De DDMA Commissie Voice mag 3 nieuwe commissieleden verwelkomen. Rutger van Rees, voice developer bij Doop, Chris den Arend, solutions architect bij Rabobank, en Niels de Jong, sonisch strateeg en mede-oprichter van TAMBR, treden per direct toe tot de commissie.
Lees meer
Conversational AI
Podcast |

Aflevering 7 – Menno Zevenbergen (Greenhouse): ‘Met digital humans kun je echt een relatie met klanten opbouwen’

Menno Zevenbergen (Greenhouse) is het brein achter vele voice-applicaties binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Maar hij gaat nog een stap verder dan voice. Menno heeft namelijk ook al een aantal digital humans op zijn naam staan. Dit zijn virtuele, visuele identiteiten die je als merk kunt inzetten om…
Lees meer
Conversational AI
Artikel |

De staat van voice: vanuit de luwte op weg naar volwassenheid

Juist als de verwachting in een nieuwe techniek lijkt te verdwijnen, wordt het fundament van het succes gegoten. Voice als technologie is nu in deze fase en de DDMA Commissie Voice draagt bij aan het verstevigen van dit fundament met slimme initiatieven zoals de landschapskaart…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.