Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
DDMA E-mail
Onderzoek |

NEW: First-of-its-kind International Email Benchmark delves into latest trends in email marketing

For many organisations, email is the primary channel to communicate with consumers in a personal and relevant way. But email is also a field that is highly subject to change, partly due to technological developments, shifts in consumer behaviour and restrictions from legislators. To tackle…
Lees meer
DDMA E-mail
Artikel |

Het reilen en zeilen achter de DDMA Email Marketing Automation Summit

Na twee jaar afwezigheid is de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) sinds 2022 weer terug van weggeweest. De DDMA Commissie E-mail, de initiatiefnemer van het congres, is alweer druk bezig met de voorbereidingen voor de volgende editie. Maar wat komt er eigenlijk allemaal kijken…
Lees meer
DDMA E-mail Influencermarketing
Nieuws |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissies Influencer Marketing en E-mail

De DDMA Commissies Influencer Marketing en E-mail mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Lizzy van der Hofstad, Sr. Talent Manager bij Talpa Social en Niels van Meerte Janse, Partner Director bij PRDCT, treden ieder per direct toe tot een van de commissies.
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Drie nieuwe leden voor de DDMA Commissie E-mail

De DDMA Commissie E-mail mag maar liefst 3 nieuwe leden verwelkomen. Pauline Buil, Marketing Director CanopyDeploy bij Team ITG, Tim van Hees, Team Lead Campagnes bij MailCampaigns en Ernst Muller, Senior e-mailmarketeer bij 100%EMAIL, treden per direct toe tot de Commissie.
Lees meer
E-mail
Artikel |

Hoe maak je een geautomatiseerde e-mailwelkomstcampagne succesvol?

E-mail Marketing Automation is een marketingterm die je steeds vaker voorbij hoort komen. Geautomatiseerde campagnes zijn steeds belangrijker om klanten te bereiken. Ze bieden een ultieme mogelijkheid om relevanter en op het juiste moment te communiceren met je doelgroep. Maar is dat wel zo? De…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

UNICEF, Leen Bakker, T-Mobile en Happy Horizon winnaars EMAS Awards 2022

De winnaars van de DDMA EMAS Awards zijn vandaag bekendgemaakt. UNICEF won in de categorie Optimization en Leen Bakker sleepte de winst in de wacht in de categorie Innovation. In de categorie Design trok T-Mobile de meeste stemmen. In de Battle of the Agencies, met…
Lees meer
E-mail
Interview |

April Mullen (Women of Email & SparkPost, a MessageBird company): “Email marketers spend so much time on execution but not nearly enough time on strategy”

April Mullen describes herself as an email geek with experience on both brand and agency sides. In 2016 she co-founded Women of Email, a professional network with 6,000 members aimed at promoting leadership among women within the email marketing niche. April would have spoken on…
Lees meer
E-mail
Interview |

Mike Nelson (Really Good Emails): ‘Email design isn’t just about how “pretty” something looks, but also about cadence, content and clarity.’

Really Good Emails is a website that showcases the best emails that hit the inbox, which according to Mike Nelson, one of its founders and speaker at the EMAS 2022, is ‘strangely popular.’ Still, this is an undeniable fact; with over 10,000 email examples and…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de categorie Design. In de categorie Optimization trekken UNICEF Nederland, My Jewellery en Marktplaats aan het…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies

Bureaus 100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon zijn dit jaar genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Air Miles. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email…