Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
E-mail
Interview |

Dirk Jan Koekkoek (Mimecast): ‘BIMI gaat zeker impact hebben op de prestaties van e-mail’

Brand Indicators for Message Identification, oftwel BIMI, is een manier voor adverteerders om vertrouwen te creëren bij hun doelgroep. Hoe werkt dit precies? Wat zijn de voor- en nadelen? Zijn er al ervaringen? Wij vroegen het aan Dirk Jan Koekkoek, VP Product management bij Mimecast…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2023 zijn bekend

De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2023 is eruit. De jury nomineert Thermen Resorts, Lucardi en De Kennemer Duincampings in de categorie Personalization. In de categorie Design gaan Zwitserleven, Koninklijk Theater Carré en T-Mobile Ondernemen met elkaar de strijd…
Lees meer
E-mail
Onderzoek |

GDMA International Email Benchmark: country specific perspectives of email performance on international level

Last year, the Dutch Association for data & marketing (DDMA) and the Global Data & Marketing Alliance (GDMA) joined forces with local DMAs and Email Service Providers (ESPs) across the world to create the very-first International Email Benchmark. Recently, the DDMA and GDMA hosted a…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies 2023

Bureaus Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon maken dit jaar kans op de titel in de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Amnesty International. De winnaar wordt bekendgemaakt…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Inschrijving van de DDMA EMAS Awards 2023 geopend

7 maart 2023, Amsterdam – De inschrijving van de DDMA EMAS Awards is geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Personalization, Optimization, Design, Young Talent en de Battle of the Agencies. Aanmelden kan via: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de DDMA…
Lees meer
AVG Digital Analytics E-mail ePrivacy Verordening
Nieuws |

Nieuw oordeel Deense toezichthouder over e-mail pixels

In een onlangs gepubliceerd besluit heeft de Deense toezichthouder (Datatilsynet) een oordeel geveld over het gebruik van e-mail pixels in nieuwsbrieven door een Deens groeifonds. Volgens de toezichthouder heeft het groeifonds geen geldige toestemming verkregen en onvoldoende geïnformeerd over het gebruik van e-mail pixels. Wat…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Ticketverkoop Email Marketing Automation Summit 2023 van start

Op 22 juni 2023 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS) in De Kromhouthal in Amsterdam. Hét kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation en een no-brainer voor iedere (e-mail)marketeer. Early-bird tickets zijn nu verkrijgbaar (tot 15 maart).
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

2023’s biggest trends in data-driven marketing according to the DDMA committees

What developments will significantly change the work of marketers, lawyers and data specialists in 2023? What innovations can’t be missed? What kind of investments are necessary during economic slowdowns? As every year, the DDMA committees list the biggest trends in data-driven marketing for the new…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversational AI Conversion Rate Optimisation Creative
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2023 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Waar moet je juist wel in investeren als het economisch even minder gaat? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de…
Lees meer
DDMA E-mail
Onderzoek |

NEW: First-of-its-kind International Email Benchmark delves into latest trends in email marketing

For many organisations, email is the primary channel to communicate with consumers in a personal and relevant way. But email is also a field that is highly subject to change, partly due to technological developments, shifts in consumer behaviour and restrictions from legislators. To tackle…