Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
E-mail
Nieuws |

UNICEF, Leen Bakker, T-Mobile en Happy Horizon winnaars EMAS Awards 2022

De winnaars van de DDMA EMAS Awards zijn vandaag bekendgemaakt. UNICEF won in de categorie Optimization en Leen Bakker sleepte de winst in de wacht in de categorie Innovation. In de categorie Design trok T-Mobile de meeste stemmen. In de Battle of the Agencies, met…
Lees meer
E-mail
Interview |

April Mullen (Women of Email & SparkPost, a MessageBird company): “Email marketers spend so much time on execution but not nearly enough time on strategy”

April Mullen describes herself as an email geek with experience on both brand and agency sides. In 2016 she co-founded Women of Email, a professional network with 6,000 members aimed at promoting leadership among women within the email marketing niche. April would have spoken on…
Lees meer
E-mail
Interview |

Mike Nelson (Really Good Emails): ‘Email design isn’t just about how “pretty” something looks, but also about cadence, content and clarity.’

Really Good Emails is a website that showcases the best emails that hit the inbox, which according to Mike Nelson, one of its founders and speaker at the EMAS 2022, is ‘strangely popular.’ Still, this is an undeniable fact; with over 10,000 email examples and…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

De genomineerden voor de DDMA EMAS Awards 2022 zijn bekend

11 mei 2022, Amsterdam – De jury van de DDMA Email Marketing Automation Summit Awards (EMAS Awards) 2022 maakt bekend dat Pathé Theaters, Mollie, T-Mobile Ondernemen zijn genomineerd in de categorie Design. In de categorie Optimization trekken UNICEF Nederland, My Jewellery en Marktplaats aan het…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies

Bureaus 100%EMAIL, Yellowgrape en Happy Horizon zijn dit jaar genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Air Miles. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email…
Lees meer
DDMA E-mail
Nieuws |

Inschrijving van de nieuwe DDMA EMAS Awards geopend

Amsterdam, 3 maart 2022 – De inschrijving van de gloednieuwe DDMA EMAS Awards (voorheen DDMA E-mail Awards) zijn geopend. Dit is dé competitie op het gebied van E-mail Marketing Automation. Ambitieuze e-mailprofessionals kunnen deelnemen in vijf categorieën: Innovation, Optimization, Design, Young Talent en de Battle…
Lees meer
Artificial Intelligence Conversion Rate Optimisation Creative Data, Decisions & Engagement
Artikel |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Lees meer
Creative DDMA E-mail Influencermarketing
Nieuws |

DDMA verwelkomt 4 nieuwe commissieleden

Wij mogen weer 4 nieuwe commissieleden verwelkomen. Remas Haverkamp, Chief Executive Director bij Brandambassadors, Leroy van Osch, Social Media Manager bij VodafoneZiggo, Didric van den Borne, Creative Director bij Merkle Nederland, en Jasper Kolwijck, Lead Email & Messaging Team bij KPN, treden per direct toe…
Lees meer
E-mail
Nieuws |

Carglass® Nederland, Albert Heijn en 100%EMAIL winnaars DDMA E-mail Awards 2021

Amsterdam, 30 september 2021 – De winnaars van de DDMA E-mail Awards zijn vandaag bekendgemaakt. Carglass® Nederland won in de categorie Beste E-mail Campagne en Niels Gleditzsch van Albert Heijn werd uitgeroepen tot E-mail Professional van het Jaar. In de Battle of the Agencies, met DPG Media dit jaar als…
Lees meer
E-mail
Interview |

Drie genomineerden voor de DDMA E-mail Awards aan het woord

Net als vorig jaar was het plan om de DDMA E-mail Awards uit te reiken tijdens de jaarlijkse DDMA Email Summit. Helaas hebben we deze wederom moeten verplaatsen, naar 10 februari 2022. Maar, als je misschien denkt dat het e-mailvakgebied in de tussentijd stil heeft…