Spring naar content
Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Artificial Intelligence Search
Whitepaper |

NIEUW: Whitepaper over Search Automation

Brancheverenigingen DDMA en VIA bundelen opnieuw hun krachten en presenteren de whitepaper Search Automation 2024. Deze publicatie is gericht op het ondersteunen van search-specialisten en marketeers bij het automatiseren van hun searchstrategieën. De whitepaper is een voortzetting en verdieping van eerdere publicaties over Search Automation.
Lees meer
Cookies Data, Decisions & Engagement Digital Analytics Experimentation & Optimisation
Members-only
Legal documentatie |

Legal whitepaper: MarTech in een privacy-first wereld

Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first’ wereld. Deze verschuiving heeft grote impact en vereist als organisatie een aanpassing van je marketingstrategie en je MarTech-stack. Om organisaties hierbij te ondersteunen, publiceert DDMA vandaag het whitepaper: MarTech in…
Lees meer
Conversational AI Telemarketing
Whitepaper |

NIEUW: DDMA publiceert whitepaper over de inzet van conversational AI binnen contactcenters

We moeten iets met conversational AI’, is een kreet die je weleens lukraak door de gangen van contactcenters hoort galmen. Het implementeren van Conversational AI om klantcontact te automatiseren is echter een precaire zaak. Welke stappen moet je doorlopen? Hoe kies je de juiste tooling?…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Artikel |

Zo werk je in 5 stappen toe naar een experimentgedreven bedrijfscultuur

Experimenteren en het testen van online omgevingen is van cruciaal belang voor iedere organisatie. Maar nog niet iedereen is zich hiervan bewust, of weet hoe je dit op een strategische manier kunt aanpakken, zodat uitkomsten en oplossingen met draagkracht en vertrouwen geïmplementeerd kunnen worden. In…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Whitepaper |

NEW: White paper on Experimentation on Websites and Other Online Environments

Experimentation and testing of online environments are crucial for every organisation. However, not everyone is aware of this or knows how to approach it strategically. How do you do it? How do you carefully set up an experiment from start to finish, and how do…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Whitepaper |

NIEUW: Whitepaper over experimenteren op websites en andere online omgevingen

Experimenteren en het testen van online omgevingen is van cruciaal belang voor iedere organisatie. Maar nog niet iedereen is zich hiervan bewust, of weet hoe je dit op een strategische manier kunt aanpakken. Hoe doe je dit? Hoe zet je een experiment zorgvuldig van begin…
Lees meer
DDMA Marketingteam van de toekomst
Nieuws |

DDMA publishes vision report on the marketing team of the future

One of the biggest challenges in marketing today is keeping up with the pace of change and how to structure your marketing team accordingly. What changes will affect your marketing team in the coming years? To support organisations in this, last month we published the…
Lees meer
DDMA Marketingteam van de toekomst
Nieuws |

DDMA publiceert visierapport over het marketingteam van de toekomst

Een van de grootste uitdagingen in marketing vandaag de dag is het bijhouden van tempo van verandering en hoe je je marketingteam daarop inricht. Welke veranderingen gaan de komende jaren van invloed zijn op je marketingteam? Om organisaties hierbij te ondersteunen publiceert DDMA vandaag het…
Lees meer
Social Media
Whitepaper |

DDMA publiceert nieuwe whitepaper over Social Measurement

Adverteren op social media is voor veel bedrijven inmiddels een must. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt op creatief gebied de tofste dingen doen. Maar hoe meet je nu precies de impact van al die campagnes? Hoe verzamel je inzichten om je resultaten naar…
Lees meer
Cookies Data, Decisions & Engagement Experimentation & Optimisation Privacy
Whitepaper |

White paper: Cookieless world – What you need to know right now

One of the most impactful developments in data-driven marketing is the disappearance of third-party cookies. In this white paper, we’ll summarize all of the key insights from our 3 Cookieless World Deep Dives of last autumn, complemented with the most important updates of the first…