Filters:
Sorteer op:
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
Marketingteam van de toekomst
Whitepaper
|
DDMA publiceert whitepaper: Nieuwe Martech kiezen – Zo doe je dat
Het kiezen van een nieuwe marketingtechnologie vraagt om een goed doordacht en uitgevoerd selectieproces. In samenwerking met de DDMA Werkgroep Martech publiceert DDMA daarom vandaag een nieuwe whitepaper: Nieuwe martech kiezen – zo doe je dat.
Lees meer
Social Media
Whitepaper
|
DDMA Social Advertising Benchmark 2024: Meer aandacht voor awareness-campagnes in paid social
Adverteerders geven in 2024 steeds meer aandacht aan awareness- en video-campagnes. Zo is de spend op awareness-campagnes gestegen van 36,2% in 2023 naar 40,4% in 2024. Dat blijkt uit de DDMA Social Advertising Benchmark 2024, waarvoor 290.000 social advertisingcampagnes zijn opgenomen uit de periode van…
Lees meer
Social Media
Artikel
|
NIEUW: Whitepaper over de Brilliant Basics van Social Media Advertising
In de huidige digitale wereld zijn sociale mediaplatforms cruciaal voor het bereiken en betrekken van verschillende doelgroepen. Van beeldende storytelling op Instagram tot virale trends op TikTok, elk platform biedt unieke kansen voor adverteerders. Om duidelijkheid te bieden op dit gebied, presenteren wij, in samenwerking…
Lees meer
Social Media
Artikel
|
NEW: White Paper on the Brilliant Basics of Social Media Advertising
In today’s digital environment, social media platforms are central to reaching and engaging with all kinds of audiences. From visual storytelling on Instagram to viral trends on TikTok, each platform offers unique opportunities for advertisers. To provide clarity in this area, DDMA, in collaboration with…
Lees meer
Social Media
Whitepaper
|
DDMA publiceert nieuwe whitepaper over Social Measurement
Adverteren op social media is voor veel bedrijven inmiddels een must. De mogelijkheden zijn eindeloos en je kunt op creatief gebied de tofste dingen doen. Maar hoe meet je nu precies de impact van al die campagnes? Hoe verzamel je inzichten om je resultaten naar…
Lees meer
Artificial Intelligence
Search
Whitepaper
|
NIEUW: Whitepaper over Search Automation
Brancheverenigingen DDMA en VIA bundelen opnieuw hun krachten en presenteren de whitepaper Search Automation 2024. Deze publicatie is gericht op het ondersteunen van search-specialisten en marketeers bij het automatiseren van hun searchstrategieën. De whitepaper is een voortzetting en verdieping van eerdere publicaties over Search Automation.
Lees meer
Cookies
Data, Decisions & Engagement
Digital Analytics
Experimentation & Optimisation
Members-only
Legal documentatie
|
Legal whitepaper: MarTech in een privacy-first wereld
Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first’ wereld. Deze verschuiving heeft grote impact en vereist als organisatie een aanpassing van je marketingstrategie en je MarTech-stack. Om organisaties hierbij te ondersteunen, publiceert DDMA vandaag het whitepaper: MarTech in…
Lees meer
Conversational AI
Telemarketing
Whitepaper
|
NIEUW: DDMA publiceert whitepaper over de inzet van conversational AI binnen contactcenters
We moeten iets met conversational AI’, is een kreet die je weleens lukraak door de gangen van contactcenters hoort galmen. Het implementeren van Conversational AI om klantcontact te automatiseren is echter een precaire zaak. Welke stappen moet je doorlopen? Hoe kies je de juiste tooling?…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Artikel
|
Zo werk je in 5 stappen toe naar een experimentgedreven bedrijfscultuur
Experimenteren en het testen van online omgevingen is van cruciaal belang voor iedere organisatie. Maar nog niet iedereen is zich hiervan bewust, of weet hoe je dit op een strategische manier kunt aanpakken, zodat uitkomsten en oplossingen met draagkracht en vertrouwen geïmplementeerd kunnen worden. In…
Lees meer
Experimentation & Optimisation
Whitepaper
|
NEW: White paper on Experimentation on Websites and Other Online Environments
Experimentation and testing of online environments are crucial for every organisation. However, not everyone is aware of this or knows how to approach it strategically. How do you do it? How do you carefully set up an experiment from start to finish, and how do…