Whitepaper Cookieless World Dit moet je nu weten
Download (5,38 MB)Wat je kunt verwachten van deze whitepaper
Na de DDMA Barometer 2021 en een DDMA Talkshow in juni 2021, sloegen 5 commissies (Data, Decisions & Engagement, Digital Marketing Transformation, Social Media, CRO en Search) afgelopen najaar de handen ineen voor een serie van 3 Deep Dives over de cookieless world. Met praktische handvatten en praktijkvoorbeelden doken we de diepte in, aan de hand van de 3 grootste uitdagingen die uit de Barometer naar voren kwamen: klantprofielen, measurement en personalisatie. Gebaseerd op deze sessies laten we je in deze whitepaper zien:
- Waarom de cookieless world een kans is
- Wat de belangrijkste juridische ontwikkelingen zijn
- Hoe je compliant aan de slag gaat met first-party data
- Hoe je een first-party datastrategie inricht
- Wat de meest uitdagende measurement-dilemma’s zijn (en de oplossingen)
- Hoe HEMA succesvolle first-party data inzet voor omnichannel personalisatie
Van een cookieloze wereld naar een privacy-first wereld
Deze whitepaper is voor ons het startschot om deze thematiek in 2022 nog breder aan te pakken. Het verdwijnen van third-party cookies is namelijk onderdeel van een grotere beweging. Daarom gaan we in onze kennisactiviteiten dit jaar van een cookieloze wereld naar een privacy-first wereld. Voortbordurend op de thematiek van de vorige serie organiseren de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation een nieuwe reeks Deep Dives over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. Meld je nu aan (gratis voor leden).