Nieuws
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Incrementality Testing: Onmisbaar voor echte inzicht in mediawaarde
In het eerste deel van onze reeks over Media Effectiviteits Meting (MEM)* verkenden we de strategische waarde van Marketing Mix Modeling (MMM). In dit tweede deel richten we ons op…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: bureaumedewerker DDMA
Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…
Lees meer
AI Act
|
AI-training op socials: geef je als bedrijfsaccount toestemming of niet?
Toestemming geven voor AI-training op social media is ineens een strategisch onderwerp geworden. Platformen zoals LinkedIn, Facebook en Instagram bouwen generatieve AI-functies die leren van enorme hoeveelheden content. En precies…
events
Lees meer
DDMA Perspectives Q4 – AI als motor voor organisatieverandering (workshop)
Amsterdam
11 december – 15:30 uur
Lees meer
DDMA Digital Talk Barometer 2025 – Consumentenaandacht: van overload naar connectie
16 december – 12:00 uur
Lees meer
DDMA Digital Talk: AP en cookiehandhaving
18 december – 10:00 uur