In gesprek met visionairs
In deze podcast gaan we in gesprek met visionairs en voorlopers uit verschillende hoeken van het werkveld over alles wat je nú wil weten over lange-termijn-marketingtrends. Per aflevering behandelen en definiëren we een trend waarvan we verwachten dat die de komende 10 jaar belangrijk gaat worden. Wat kan het in de praktijk betekenen voor je organisatie? En hoe kun je je erop voorbereiden? Dat en nog veel meer komt voorbij in de DDMA Podcast: Shaping the Future, te beluisteren via je favoriete podcast-app.
Of luister via
Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Podcast Shaping the Future: visie als fundament voor retail in transitie
Wat betekent het om als retailer relevant te blijven in een tijd waarin digitale en fysieke werelden samensmelten, consumenten moordende concurrentie gewend zijn en technologie dagelijks verandert? Volgens Marlene ten…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Van klik tot conversie: attributie als key voor marketingstrategieën
In de wereld van marketing wordt vaak gesproken over de kracht van data. Maar hoe zorg je er nou écht voor dat data de motor wordt achter succesvolle marketingcampagnes? In…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
Annemarie Joosen (VVV Cadeaukaarten): Hoe merk en performance hand in hand kunnen gaan
In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging. In een nieuwe aflevering van de DDMA Podcast Shaping…