In gesprek met visionairs
In deze podcast gaan we in gesprek met visionairs en voorlopers uit verschillende hoeken van het werkveld over alles wat je nú wil weten over lange-termijn-marketingtrends. Per aflevering behandelen en definiëren we een trend waarvan we verwachten dat die de komende 10 jaar belangrijk gaat worden. Wat kan het in de praktijk betekenen voor je organisatie? En hoe kun je je erop voorbereiden? Dat en nog veel meer komt voorbij in de DDMA Podcast: Shaping the Future, te beluisteren via je favoriete podcast-app.
Of luister via
Ook interessant
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Lisette Gouda (ANWB): De personalisatiereis van ANWB
In 2020 behaalde de ANWB de DDMA Customer Data Award met hun personalisatiecase, waarbij ze met behulp van een doordacht architectuurmodel de dienstverlening verbeterden en een aanzienlijke cultuurverandering doorgingen. Van…
Lees meer
Legal
|
Naomi van der Louw en Romar van der Leij (DDMA): We moeten privacy zien als een kans, niet als een risico
Privacy staat de laatste tijd vaak negatief in de schijnwerpers, bijvoorbeeld vanwege de toeslagenaffaire en opgelegde boetes aan bedrijven. Het is begrijpelijk dat organisaties hierdoor privacy eerder als een risico…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Renkse Hoekstra (Friesland Campina): Neem als dataexpert het einddoel voor ogen, zodat je weet wat je gaat oplossen
Grotere organisaties hebben vaak moeite met het neerzetten van een datagedreven cultuur, dat blijkt al 2 jaar uit het jaarlijkse DDMA Data-Driven Marketing onderzoek. Oorzaak is vaak de moeizame relatie…