Spring naar content

Waar gaan we het over hebben?

In deze podcast gaan we in gesprek met visionairs en voorlopers uit verschillende hoeken van het werkveld over alles wat je nú wil weten over lange-termijn-marketingtrends. Per aflevering behandelen en definiëren we een trend waarvan we verwachten dat die de komende 10 jaar belangrijk gaat worden. Wat kan het in de praktijk betekenen voor je organisatie? En hoe kun je je erop voorbereiden? Dat en nog veel meer komt voorbij in de DDMA Podcast: Shaping the Future, te beluisteren via je favoriete podcast-app.

Of luister via

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Senior Legal Counsel DDMA

Als Senior Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van influencermarketing tot fondsenwerving en van…
Lees meer
Search |

Demian Bake (Vandentop Tuinhout): ‘Clearly make the connection between different data points in writing your case’

Only two weeks left until registration for the Friends of Search Awards closes. Ambitious search specialists have until February 17th to submit their cases. To gain insight on what participating…
Lees meer
Search |

Barry Adams (Polemic Digital): News publishers really need to double down on what makes them unique in terms of their journalistic output

As a news publisher it can be hard to protect your website from the effects of Google algorithm updates. In this interview, Barry Adams, Independent SEO Consultant (Polemic Digital), Co-founder…