Filters:
Sorteer op:

Lees meer
Artificial Intelligence
Data, Decisions & Engagement
Marketingteam van de toekomst
Artikel
|
Podcast Shaping the Future: AI en machine learning verandert de relatie tussen mens en machine
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat een DDMA commissielid in gesprek met een gast-expert uit de digitale marketingwereld. In de tweede aflevering spreken we met Sanne van Mourik-Linsen, Teamlead Data Insights…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Marketingteam van de toekomst
Artikel
|
Column – Samenwerking tussen mens en machine wordt groter
Slimme algoritmes krijgen een steeds grotere rol binnen marketing. Denk aan voorspelmodellen om campagnes te optimaliseren of om af te leiden wat voor profiel iemand heeft op basis van online gedrag. Ook worden slimme, zelflerende modellen ingezet om marketingactiviteiten te automatiseren, denk aan e-mail flows…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
Marketingteam van de toekomst
Podcast
|
Podcast Shaping the Future: Transparantie in artificial intelligence (AI) | Met Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht & Mooncake)
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat een DDMA commissielid in gesprek met een gast-expert uit de digitale marketingwereld. In de tweede aflevering spreken we met Marieke Peeters, Senior onderzoeker applied responsible…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Marketingteam van de toekomst
Podcast
|
Column | Het marketingteam van de toekomst: is learning agility belangrijker dan je skillset?
In een wereld waar ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen, zien we ook dat het marketingvak enorm aan het veranderen is. Zo worden er bijvoorbeeld marketingteams gevormd met andere expertises (meer analytics en tech skills) en heeft ‘agile werken’ zijn intrede gedaan bij organisaties.

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Marketingteam van de toekomst
Podcast
|
Podcast Shaping the Future: Het marketingteam van de toekomst | Met Philippe Stulens (Randstad Groep)
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat een DDMA commissielid in gesprek met een gast-expert uit de digitale marketingwereld. In de tweede aflevering spreken we met Philippe Stulens, CEO bij Randstad Groep,…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Marketingteam van de toekomst
Podcast
|
Podcast Shaping the Future: Max Pinas over een toekomst van digitale verbondenheid in Mixed Realities en Metaverses.
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat een lid van de DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement in gesprek met een gast-expert uit de digitale marketingwereld. Als eerste aan de beurt is…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Marketingteam van de toekomst
Podcast
|
Column – Mixed Realities en Metaverses: Digitale verbondenheid wordt groter en belangrijker
Digitalisering van marketingactiviteiten is bij veel bedrijven top-of mind. In de tussentijd zijn we alweer in de volgende[SD1] fase. Een vorm van marketing die verder gaat dan het ‘digitaliseren’ zoals we dat nu kennen: zogenaamde Mixed realities (MR), waarbij de virtuele en fysieke wereld samenkomen.…

Lees meer
Artificial Intelligence
Data-ethiek
Data, Decisions & Engagement
DDMA
Podcast
|
NIEUW: DDMA Podcast – Shaping the future | 4 belangrijke trends die marketing in 2030 compleet gaan veranderen
Er speelt op dit moment veel binnen de data-driven marketingsector. Denk aan de aanstaande verdwijning van de third-party cookie, de recent goedgekeurde Digital Services Act (DSA) en consumenten die steeds privacy-bewuster worden. Wendbaarheid rondom deze actuele vraagstukken is belangrijk, maar de waan van de dag…

Lees meer
Conversational AI
Podcast
|
Aflevering 7 – Menno Zevenbergen (Greenhouse): ‘Met digital humans kun je echt een relatie met klanten opbouwen’
Menno Zevenbergen (Greenhouse) is het brein achter vele voice-applicaties binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Maar hij gaat nog een stap verder dan voice. Menno heeft namelijk ook al een aantal digital humans op zijn naam staan. Dit zijn virtuele, visuele identiteiten die je als merk kunt inzetten om…

Lees meer
Conversational AI
Podcast
|
Aflevering 6 – Bram Beckmans (WWF): “Baken je doelen af en betrek experts om het verhaal te vertellen”
Het Wereld Natuur Fonds (WWF) heeft een voice action binnen de Google Assistant ontwikkeld. Een applicatie met als doel om kinderen op een speelse manier te laten leren over dieren en natuurbehoud. Bram Beckmans, educatief specialist bij WWF: “De uitdaging was om keuzes te maken…