Of luister op Spotify of Apple Podcasts.
In dit interview gaan moderators Ronnie van Nieuwenhoven (ING) en Lucas Bos (EDM) in gesprek met Lisette over de volgende onderwerpen:
- ANWB kijkt terug op de succesvolle personalisatie-case van de ANWB, die leidde tot een nieuwe architectuur en een verandering in bedrijfscultuur. Hoe zijn jullie hiermee begonnen?
- Wat betekent personalisatie binnen de ANWB? Welke kanalen worden gebruikt en hoe sluiten deze op elkaar aan?
- Leidt meer personalisatie altijd tot betere resultaten? Wat is de juiste balans tussen generieke en gepersonaliseerde content, en hoe pakt de ANWB dit aan?
- We verkennen de toekomstplannen van de ANWB met betrekking tot personalisatie en hoe de organisatie zich voorbereidt op de evoluerende marketingomgeving, inclusief eventuele veranderingen in de interne structuur.
- Tips en tricks voor organisaties die aan het begin staan van hun personalisatiereis.
Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
Shall we not talk about AI for once? Likely your data set is not ready for it. Just not yet.
Did you happen to see the Netflix documentary about Fyre, the once in a lifetime luxury music festival in the Bahamas? In case you missed it, the overhyped festival, a…
Lees meer
Cookies
|
‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?
Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Hoe je als bedrijf toewerkt naar een succesvolle Datagedreven marketing & sales aanpak
Op basis van wat je allemaal leest, zou je denken dat bijna iedereen wel data & analytics gebruikt in het marketingdomein. Onderzoek wijst echter anders uit. Uit het DDMA Data-Driven…