Spring naar content

Of luister op Spotify of Apple Podcasts.

In dit interview gaan moderators Ronnie van Nieuwenhoven (ING) en Lucas Bos (EDM) in gesprek met Lisette over de volgende onderwerpen:

  • ANWB kijkt terug op de succesvolle personalisatie-case van de ANWB, die leidde tot een nieuwe architectuur en een verandering in bedrijfscultuur. Hoe zijn jullie hiermee begonnen?
  • Wat betekent personalisatie binnen de ANWB? Welke kanalen worden gebruikt en hoe sluiten deze op elkaar aan?
  • Leidt meer personalisatie altijd tot betere resultaten? Wat is de juiste balans tussen generieke en gepersonaliseerde content, en hoe pakt de ANWB dit aan?
  • We verkennen de toekomstplannen van de ANWB met betrekking tot personalisatie en hoe de organisatie zich voorbereidt op de evoluerende marketingomgeving, inclusief eventuele veranderingen in de interne structuur.
  • Tips en tricks voor organisaties die aan het begin staan van hun personalisatiereis.

Ronnie van Nieuwenhoven

Data Analytics and (Digital) Marketing Expert for Global Retail bij ING

Lucas Bos

Managing Director bij EDM

Lisette Gouda

CoE Lead Marketing Automation | ANWB

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Hoe je als bedrijf toewerkt naar een succesvolle Datagedreven marketing & sales aanpak

Op basis van wat je allemaal leest, zou je denken dat bijna iedereen wel data & analytics gebruikt in het marketingdomein. Onderzoek wijst echter anders uit. Uit het DDMA Data-Driven…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Annemarie Joosen (VVV Cadeaukaarten): Hoe merk en performance hand in hand kunnen gaan

In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging. In een nieuwe aflevering van de DDMA Podcast Shaping…