Spring naar content

Of luister op Spotify of Apple Podcasts.

In dit interview gaan moderators Ronnie van Nieuwenhoven (ING) en Lucas Bos (EDM) in gesprek met Lisette over de volgende onderwerpen:

  • ANWB kijkt terug op de succesvolle personalisatie-case van de ANWB, die leidde tot een nieuwe architectuur en een verandering in bedrijfscultuur. Hoe zijn jullie hiermee begonnen?
  • Wat betekent personalisatie binnen de ANWB? Welke kanalen worden gebruikt en hoe sluiten deze op elkaar aan?
  • Leidt meer personalisatie altijd tot betere resultaten? Wat is de juiste balans tussen generieke en gepersonaliseerde content, en hoe pakt de ANWB dit aan?
  • We verkennen de toekomstplannen van de ANWB met betrekking tot personalisatie en hoe de organisatie zich voorbereidt op de evoluerende marketingomgeving, inclusief eventuele veranderingen in de interne structuur.
  • Tips en tricks voor organisaties die aan het begin staan van hun personalisatiereis.

Ronnie van Nieuwenhoven

Strategy Manager bij ING

Lucas Bos

Managing Director bij EDM

Lisette Gouda

CoE Lead Marketing Automation | ANWB

Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Van klik tot conversie: attributie als key voor marketingstrategieën

In de wereld van marketing wordt vaak gesproken over de kracht van data. Maar hoe zorg je er nou écht voor dat data de motor wordt achter succesvolle marketingcampagnes? In…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Rituals wint innovation award bij DDMA Customer Data Awards 2024

De winnaar van de DDMA Customer Data Awards 2024 is vandaag bekendgemaakt tijdens DDMA NEXT in Capital C in Amsterdam. Cosmeticabedrijf Rituals trok aan het langste eind in de categorie…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Data-Driven Marketing Research 2024 – Deep dive 2: Soft skills are key in data-driven marketing sector

Paying sufficient attention to employees remains one of the most important topics for the future of the marketing profession; not only the (further) development of skills, but also attention to…