Spring naar content

Of luister op Spotify of Apple Podcasts.

In dit interview gaan moderators Ronnie van Nieuwenhoven (ING) en Lucas Bos (EDM) in gesprek met Lisette over de volgende onderwerpen:

  • ANWB kijkt terug op de succesvolle personalisatie-case van de ANWB, die leidde tot een nieuwe architectuur en een verandering in bedrijfscultuur. Hoe zijn jullie hiermee begonnen?
  • Wat betekent personalisatie binnen de ANWB? Welke kanalen worden gebruikt en hoe sluiten deze op elkaar aan?
  • Leidt meer personalisatie altijd tot betere resultaten? Wat is de juiste balans tussen generieke en gepersonaliseerde content, en hoe pakt de ANWB dit aan?
  • We verkennen de toekomstplannen van de ANWB met betrekking tot personalisatie en hoe de organisatie zich voorbereidt op de evoluerende marketingomgeving, inclusief eventuele veranderingen in de interne structuur.
  • Tips en tricks voor organisaties die aan het begin staan van hun personalisatiereis.

Ronnie van Nieuwenhoven

Data Analytics and (Digital) Marketing Expert for Global Retail bij ING

Lucas Bos

Managing Director bij EDM

Lisette Gouda

CoE Lead Marketing Automation | ANWB

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Versterking voor DDMA Commissies AI, Creative, Social Media en Data, Decisions & Engagement

Vier DDMA-commissies verwelkomen ieder een nieuw commissielid. Cora Everaarts (Head of Marketing Activation bij Roompot & Landal GreenParks), Eelco van Kuik (Managing partner & Founder van Onesecondbefore), Jos Majoor (Strateeg/Team…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2024 geopend

Op 28 november tijdens DDMA Next worden voor de 18e keer de DDMA Customer Data Awards uitgereikt. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Commissies Social Media, Digital Analytics en Data, Decisions & Engagement krijgen versterking

Nieuwe bloed binnen onze commissies. Anouk Kramer, social advertising director bij dentsu, Monique Hartvelt-Zwanenburg, omnichannel campaigning specialist bij Odido, en Lex Jacobs, business development bij Blend360, zijn ieder toegetreden tot…