Spring naar content
Nieuwe voorzitters voor de Commissies Digital Marketing Transformation, Search en Social Media

Andries Hiemstra (Orangevalley) volgt Joost Kaart (NS) op als voorzitter van de Commissie Digital Marketing Transformation
“Ik ben verheugd om, na ruim 2 jaar als lid in de Commissie Digital Marketing Transformation actief te zijn geweest, het voorzittersstokje over te nemen. Juist nu het digitale domein in razend tempo verandert door onder andere COVID-19 en cookieless liggen er mooie uitdagingen om de menselijkheid van de klant te (blijven) verbinden met de organisatie. Het vinden van een goede mix tussen mens, proces en technologie met vertrouwen als drijfveer is hiervoor cruciaal. Ik wil samen met de commissie dat wat nu écht nodig is in digital marketing agenderen en borgen binnen iedere organisatie. Voor DDMA-leden hebben wij een signaalfunctie en sorteren we voor op de toekomst van een gepersonaliseerde en duurzame 1-op-1 klantrelatie.” 

Martin van Ammers (LevelUp Group) is de opvolger van Pieter Borst (SDIM) als voorzitter van de Commissie Search
“Als voorzitter van de Commissie Search wil ik via onder meer Elites en publicaties de DDMA-leden actief gaan informeren over interessante ontwikkelingen en trends in het search-landschap. Ook vind ik het belangrijk dat de commissieleden nog meer kennis en kunde met elkaar gaan delen. Ik merk namelijk dat kennisoverdracht ontzettend leeft binnen onze commissie. Als laatste is het intensiveren van de samenwerking met andere DDMA-commissies voor mij een aandachtspunt. Op deze manier hoop ik silo-denken te voorkomen en een nog relevanter kennisaanbod neer te zetten.” 

Daan Jansonius (Snap Inc.) neemt als voorzitter van de Commissie Social Media het stokje over van Marit Hendriksen (Nochii Online Marketing)
“De Commissie Social Media van DDMA heeft de afgelopen jaren  een aantal mooie initiatieven neergezet, zoals de Social Maturity Test. Als nieuwe voorzitter hoop ik hierop voort te bouwen, onze impact en zichtbaarheid in de markt te vergroten en bij te dragen aan de verdere professionalisering van onze industrie.” 

Ook actief worden in een van de DDMA-commissies? Lees meer over het commissielidmaatschap. 

Anneloes van Vugt

Head of Content & partner | DEPT®

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: Events & Membership Executive

Wil jij werken in het hart van de Nederlandse marketingwereld en zit gastvrijheid in jouw bloed? Als Events & Membership Executive bij DDMA ben je een echte spin in het…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement verwelkomt 2 nieuwe leden

De DDMA Commissie Data, Decisions & Engagement heeft versterking gekregen. In de afgelopen maand zijn Dirk Melief, Senior Director Digital & Data Marketing bij Artefact, en Job Deibel, Data &…
Lees meer
Conversational AI |

De DDMA Commissies Digital Analytics, Conversational AI, Search en expertgroep Marketingteam van de Toekomst krijgen versterking

De DDMA Commissies Digital Analytics en Conversational AI en de expertgroep Marketingteam van de toekomst mogen ieder een nieuw lid verwelkomen. Niemand minder dan Judith Ram, Director Operations bij Cloud…