Spring naar content
Nieuwe voorzitters voor de Commissies Digital Marketing Transformation, Search en Social Media

Andries Hiemstra (Orangevalley) volgt Joost Kaart (NS) op als voorzitter van de Commissie Digital Marketing Transformation
“Ik ben verheugd om, na ruim 2 jaar als lid in de Commissie Digital Marketing Transformation actief te zijn geweest, het voorzittersstokje over te nemen. Juist nu het digitale domein in razend tempo verandert door onder andere COVID-19 en cookieless liggen er mooie uitdagingen om de menselijkheid van de klant te (blijven) verbinden met de organisatie. Het vinden van een goede mix tussen mens, proces en technologie met vertrouwen als drijfveer is hiervoor cruciaal. Ik wil samen met de commissie dat wat nu écht nodig is in digital marketing agenderen en borgen binnen iedere organisatie. Voor DDMA-leden hebben wij een signaalfunctie en sorteren we voor op de toekomst van een gepersonaliseerde en duurzame 1-op-1 klantrelatie.” 

Martin van Ammers (LevelUp Group) is de opvolger van Pieter Borst (SDIM) als voorzitter van de Commissie Search
“Als voorzitter van de Commissie Search wil ik via onder meer Elites en publicaties de DDMA-leden actief gaan informeren over interessante ontwikkelingen en trends in het search-landschap. Ook vind ik het belangrijk dat de commissieleden nog meer kennis en kunde met elkaar gaan delen. Ik merk namelijk dat kennisoverdracht ontzettend leeft binnen onze commissie. Als laatste is het intensiveren van de samenwerking met andere DDMA-commissies voor mij een aandachtspunt. Op deze manier hoop ik silo-denken te voorkomen en een nog relevanter kennisaanbod neer te zetten.” 

Daan Jansonius (Snap Inc.) neemt als voorzitter van de Commissie Social Media het stokje over van Marit Hendriksen (Nochii Online Marketing)
“De Commissie Social Media van DDMA heeft de afgelopen jaren  een aantal mooie initiatieven neergezet, zoals de Social Maturity Test. Als nieuwe voorzitter hoop ik hierop voort te bouwen, onze impact en zichtbaarheid in de markt te vergroten en bij te dragen aan de verdere professionalisering van onze industrie.” 

Ook actief worden in een van de DDMA-commissies? Lees meer over het commissielidmaatschap. 

Jos Majoor

Team Lead Social Ads bij A Bigger Circle

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…