Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het tweede kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: FieldstarsHappy Horizon (eerder al lid met onderliggende labels), OrangeTalentStichting JOGGUitblinqersSpark AgencyE-bot7Propharma GroupOk.app, Stichting dEVENTer, Thermosolutions, Fasko Bv en MarkaChing. In het eerste kwartaal verwelkomde de branchevereniging al 14 nieuwe leden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Ik ben blij dat onze groei zich ook in 2021 voortzet. In het afgelopen kwartaal wisten organisaties uit diverse sectoren – van farmaceuten tot goede doelen – ons weer te vinden. Het verhaal van DDMA is dan ook sectoroverstijgend: al onze leden zetten datagedreven marketing in om relevante ervaringen voor (potentiële) klanten, leden of donateurs te realiseren. Wij helpen ze daarbij, onder meer door ze samen te brengen voor onderlinge kennisdeling en met inspiratie en advies vanuit onze commissie en juristen.”

In het tweede kwartaal van dit jaar organiseerde DDMA 28 kennisevenementen – allemaal nog digitaal – en werden verschillende onderzoeken en hulpdocumenten gepubliceerden. Met een talkshow, onderzoek en interviewserie stond de cookieless world volop in de schijnwerpers. Ook was er met verschillende voorlichtingssessies en adviesgesprekken veel aandacht voor de herziene Telecommunicatiewet, die op 1 juli is ingegaan. In het najaar staan weer verschillende grote live evenementen op de planning, zoals de DDMA Email SummitFriends of Search en de Dutch CRO Awards. Ook komt de cookieless world terug op het programma.

Meer weten over het DDMA-lidmaatschap? Klik hier voor meer informatie.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Influencerregels.com publiceert vernieuwde e-learning: influencers moeten zich opnieuw certificeren om in het register te blijven

Om transparantie binnen influencer marketing verder te versterken, lanceert Influencerregels.com, een initiatief van DDMA, SRC en bvA, een vernieuwde, actuele versie van hun certificering Certified by influencerregels.com. Deze update, die…
Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
DDMA |

Kaartverkoop DDMA Digital Analytics Summit 2025 van start

De kaartverkoop voor de Digital Analytics Summit 2025 is gestart. Het event vindt plaats op donderdag 9 oktober in B. Amsterdam en is hét jaarlijkse moment waarop digital analytics-professionals in…