Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het tweede kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: FieldstarsHappy Horizon (eerder al lid met onderliggende labels), OrangeTalentStichting JOGGUitblinqersSpark AgencyE-bot7Propharma GroupOk.app, Stichting dEVENTer, Thermosolutions, Fasko Bv en MarkaChing. In het eerste kwartaal verwelkomde de branchevereniging al 14 nieuwe leden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Ik ben blij dat onze groei zich ook in 2021 voortzet. In het afgelopen kwartaal wisten organisaties uit diverse sectoren – van farmaceuten tot goede doelen – ons weer te vinden. Het verhaal van DDMA is dan ook sectoroverstijgend: al onze leden zetten datagedreven marketing in om relevante ervaringen voor (potentiële) klanten, leden of donateurs te realiseren. Wij helpen ze daarbij, onder meer door ze samen te brengen voor onderlinge kennisdeling en met inspiratie en advies vanuit onze commissie en juristen.”

In het tweede kwartaal van dit jaar organiseerde DDMA 28 kennisevenementen – allemaal nog digitaal – en werden verschillende onderzoeken en hulpdocumenten gepubliceerden. Met een talkshow, onderzoek en interviewserie stond de cookieless world volop in de schijnwerpers. Ook was er met verschillende voorlichtingssessies en adviesgesprekken veel aandacht voor de herziene Telecommunicatiewet, die op 1 juli is ingegaan. In het najaar staan weer verschillende grote live evenementen op de planning, zoals de DDMA Email SummitFriends of Search en de Dutch CRO Awards. Ook komt de cookieless world terug op het programma.

Meer weten over het DDMA-lidmaatschap? Klik hier voor meer informatie.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Allisha Hosli aan als junior legal counsel

DDMA stelt Allisha Hosli per 1 juli aan als junior legal counsel.
Lees meer
DDMA |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…