Overzicht Leden

Uitblinqers

Motivatie lidmaatschap
Het inzetten van data is erg belangrijk om op juiste wijze te communiceren met doelgroepen. Daarbij merken we dat het creëren van een onderscheidende klantbeleving steeds belangrijker wordt voor organisaties. Het op de juiste manier inzetten van data is daarbij van groot belang.
Als klantcontactorganisatie én in de relatie met onze partners hechten we hier veel waarde aan. Hierbij ondersteunen we de uitgangspunten van de DDMA – deze sluiten goed aan bij onze ideeën over het leveren van een positieve bijdrage aan ons vakgebied en de kwaliteit van klantcontact. Als lid van de DDMA hopen we middels kennisuitwisseling waardevolle inzichten te verkrijgen en andere leden te inspireren. Zo dragen we graag bij aan het op een waardevolle (en juiste) manier inzetten van data en kunnen daarmee nóg beter voldoen aan de belangen van de klant en onze partners. Daarbij is de DDMA een belangrijk platform op het gebied voor kennis en inspiratie voor onze medewerkers.

www.uitblinqers.nl/
Lid sinds 2021

Uitblinqers verzorgt in- en outbound communicatie voor diverse A-merken. Hierbij draait alles om onze mensen. We toveren ambitieuze HBO en WO studenten én young professionals om tot merkambassadeurs. Inmiddels bestaat onze slimme workforce uit ruim 800 merkambassadeurs die we matchen aan de wensen, het verhaal, de emotie en het gedrag van onze partners.
Deze partners willen we helpen zo succesvol mogelijk te zijn. Onze merkambassadeurs handelen het complexe klantcontact af – het eenvoudige klantcontact automatiseren we het liefst in onze Synergy Hub; dé plek waar we partners helpen bij het slaan van een brug tussen vernieuwende ideeën en de operatie. We maken daarin pragmatisch gebruik van innovaties om klantcontact voor onze partners efficiënter in te richten. Denk hierbij aan Speech Analytics, Contactreductie, AI-bots of RPA.