Over DDMA

Ik wil meer informatie over het DDMA lidmaatschap

DDMA Email Summit

VOORDELEN LIDMAATSCHAP

 

  • krijg toegang tot ons netwerk en daarbij horende kennis die je nodig hebt in je rol als marketeer, die van data iets moois wil maken.
  • zet het DDMA keurmerk Privacy Waarborg in als USP richting opdrachtgevers of geef als marketingafdeling het signaal af dat er zorgvuldig wordt omgegaan met klantgegevens.
  • word actief in een commissie en druk jouw stempel op de groei van de sector. Je brengt en ontvangt kennis, stapt buiten de kaders van je baan en je ontmoet mensen die relevant zijn in je carrière als marketeer.
  • ontvang uitnodigingen voor member only events als Elites en Member meet ups.
  • neem je verantwoordelijkheid als professional die met data werkt. Maak gebruik van onze gratis juridische helpdesk en laat ons je bijpraten over de AVG en de Eprivacywet.
  • draag bij aan de duurzame data-economie door niet alleen te willen weten wat kan maar ook wat je zou moeten willen uit respect voor de consument.
  • wordt vertegenwoordigd in Den Haag en Brussel. Wij spreken met de beleidsmaker en toezichthouder in Den Haag en Brussel over de ontwikkeling van een duurzame data-economie.

Zij zijn lid

Zij zijn lid

LEDEN OVER DDMA

arnout-van-scherpenzeel

“Data zorgt ervoor dat ik betere hypotheses kan bedenken. Door DDMA krijg ik nog meer inzichten van buitenaf, vanuit andere organisaties en andere ervaringen.”

Arnout van Scherpenzeel – Vriendenloterij

 

Annemarie Smabers

“Door het koppelen van data om meer inzicht te krijgen maken wij van data iets moois. DDMA koppelt kennis, klanten en commissies en helpt ons inzicht te krijgen in wat wel mag en wat niet.”

Annemarie Smabers – KPN

 

Leden testemonials

 

Tarieven

Tarieven

Contributie 2019:

De contributie voor het lidmaatschap van DDMA is omzetafhankelijk. Zodra een organisatie lid is kan iedereen er gebruik van maken, dus allerlei functieprofielen (marketeers, data specialisten, product owners, juristen) kunnen ervan profiteren!

Opdrachtgever / adverteerder
Omzet tot 5 miljoen:  € 1.679,- *
Omzet 5 – 25 miljoen: € 3.712,-
Omzet 25 – 50 miljoen: € 5.308,-
Omzet > 50 miljoen: € 8.721,-
Dienstverlener/bureau
Omzet tot 1 miljoen: € 1.679,-*
Omzet 1 – 3 miljoen: € 3.712,-
Omzet 3 – 10 miljoen: € 5.308,-
Omzet > 10 miljoen: € 8.721,-
Opslagperiode:

 

Voor Startup’s hanteren wij een speciaal kortingstarief. Deze korting is van toepassing op de contributiestaffel van € 1.679,-*. Heb je jouw onderneming dit kalenderjaar of vorig jaar ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Neem dan contact op met Sanne Fontaine of Laurens Heijboer voor meer informatie.

Bij non-profit organisaties wordt de hoogte van het contributietarief vastgesteld op basis van de inkomsten uit fondsenwerving, loterijen, kaartverkoop, zaalverhuur, ledengeld en/of lesgeld (ipv omzet).

Het contributiebedrag is inclusief de audit van het Privacy Waarborg. Het uiteindelijk behalen van het waarborg is een mogelijkheid binnen het DDMA lidmaatschap. Met het keurmerk communiceer je dat je netjes omgaat met persoonsgegevens voor data en marketingdoeleinden. Dit wordt getoetst via een zelfaudit. Deze organisaties dragen het Privacy Waarborg al. Neem voor meer info contact met ons op.

 

Praktische informatie

Praktische informatie

Onze relatiemanagers

Onze relatiemanagers

Wil je meer weten over het DDMA lidmaatschap? Neem dan contact op met Sanne Fontaine of Laurens Heijboer via 020 - 45 28 413