Spring naar content

Daan Jansonius, Snap Inc., Commissie Social Media: “Succes op social draait om creativiteit, data en begrip van menselijk gedrag”

Na bij meerdere social bureaus als SocialMedia8 en Social Embassy gewerkt te hebben, is Daan op dit moment werkzaam bij Snap Inc. Ook heeft hij ervaring opgedaan in de bredere digitale marketingwereld als onderdeel van het management team van Isobar en iProspect. “In mijn ogen draait succes op social om het samenbrengen van 3 aspecten: creativiteit, data en begrip van menselijk gedrag. De afgelopen 10+ jaar heb ik bij diverse werkgevers veel geleerd en veel ervaring opgedaan op het gebied van deze 3 aspecten. Met deze ervaring hoop ik de Commissie Social Media en daarmee ook de bredere marketingindustrie naar een hoger niveau te tillen.”

Karolien Rottier, KLM, Commissie Social Media: “Content en innovatie op het gebied van social is in tijden van de huidige pandemie een mooie uitdaging

In haar rol als Social Media Manager bij KLM richt Karolien zich specifiek op content en innovatie. Een mooie, maar ook uitdagende rol als werknemer bij een bedrijf dat hard door de huidige pandemie is geraakt. Na 1 jaar actief te zijn geweest in de Commissie Voice stapt zij nu over naar de Commissie Social Media. “Door mijn brede achtergrond en ervaring breng ik veel kennis mee, of het nou gaat om content of om implementatie van techniek. Ik hoop vanuit deze ervaring en mijn huidige functie een frisse en nieuwe blik toe te voegen aan de commissie.”

Carla Verwijmeren, SRM en Smartvoices, Commissie Voice: “De potentie van voice om customer experience te verbeteren is oneindig groot”

Tijdens haar carrière heeft Carla zich altijd bevonden op het snijvlak van marketing, commercie en klantenservice. Maar altijd met één doel: het verhogen van klantwaarde door het verbeteren van de customer experience. “De potentie van voice om customer experience te verbeteren is oneindig groot. Ik hoop dat ik met mijn ervaring met marketing en innovatie een waardevolle bijdrage kan leveren aan de Commissie Voice. Voice is immers een nieuw fenomeen. En om te leren wat werkt, is betrouwbare data essentieel. Ik kijk er daarom naar uit om mijn inzichten te delen, maar om tegelijkertijd weer veel van anderen te leren. Zo kunnen we samen bouwen aan voice als een succesvol nieuw klantcontactkanaal, met een evenwicht tussen de belangen van klanten, organisaties en tech-partijen.”

David Graus, Randstad Groep Nederland, Commissie AI: “AI biedt enorme kansen om filterbubbels te doorbreken en bias te reduceren”

David heeft een achtergrond in zoekmachinetechnologie waarmee hij inmiddels een carrière heeft opgebouwd gericht op de ontwikkeling van personalisatie- en aanbevelingssystemen. In zijn huidige rol geeft David leiding aan de data scientists van Randstad Groep Nederland en is hij betrokken bij alle facetten van het bouwen van AI-systemen, van ideation tot aan het daadwerkelijk in productie brengen en monitoren van systemen. “Uit ervaring weet ik dat je als AI-ontwerper en -bouwer over de mogelijkheden beschikt om personalisatie- en aanbevelingssystemen in de basis ethisch verantwoord op te zetten. AI biedt daarom grote kansen om filterbubbels te doorbreken en bias te reduceren. Als lid van de Commissie AI hoop ik de sector hierbij te helpen. “

Sirous Kavehercy, SRM en Tripylon Media, Commissie AI: “Elke verandering staat en valt met communicatie en aandacht voor cultuur en mens”

Sirous heeft meer dan 25 jaar internationale ervaring in communicatie en digitalisering als consultant, docent, business developer, marketeer en sinds 2011 als ondernemer. Als oprichter van Tripylon Media ondersteunt Sirous organisaties op het gebied van digitale transformatie, globalisering en (interculturele) communicatie. Als freelance docent is Sirous verbonden aan DDMA-lid SRM. “Elke verandering staat en valt met communicatie en aandacht voor cultuur en mens. Bij DDMA hoop ik mijn diverse expertise op het gebied van techniek, communicatie en cultuur in te zetten en met de Commissie AI na te denken over hoe we een datagedreven mindset in organisaties kunnen verankeren en wat hiervoor nodig is.”

Martin van Ammers, Netprofiler, Commissie Search: “Ik kijk er naar uit om mee te denken over interessante SEO-vraagstukken en tegelijkertijd veel te leren van mijn SEO-vakgenoten”

Martin heeft inmiddels 15 jaar ervaring met SEO. In zijn rol als Head of SEO bij Netprofiler is hij verantwoordelijk voor het opzetten van SEO-strategieën en -jaarplannen voor uiteenlopende A-merken. Strategische doelen vertaalt hij terug naar middellange en korte-termijnacties. “Ik help graag de SEO-kennis onder vakgenoten te vergroten door mijn inzichten vanuit mijn eigen ervaring te delen. Daarnaast leer ik zelf natuurlijk ook graag meer over SEO. Binnen de Commissie Search deel ik graag mijn inzichten over hoe we bij Netprofiler te werk gaan met betrekking tot onze succesvolle SEO-projecten, het gebruik van ‘10X’- en ‘Evergreen’ -content, en het definiëren van KPI’s op basis van SEO-maturity van opdrachtgevers.”

Leonne Neijenhuis, VGZ, Commissie Digital Marketing Transformation: “Als organisatie ben je alleen relevant als je aanwezig bent in de journey van de klant”

Als Expert Lead Digital bij VGZ is Leonne enerzijds verantwoordelijk voor de digitale transformatie van VGZ. In die rol houdt ze zich bezig met strategische vraagstukken op het snijvlak van data, privacy en marketing, zoals 360 graden klantbeeld, personalisatie en Human First klantbeleving. Anderzijds is ze verantwoordelijk voor de coaching en kennisontwikkeling van UX-ers en digital marketeers. “Door mijn ruime ervaring met en passie voor digital marketing weet ik dat je als organisatie alleen nog waarde kunt toevoegen door relevant en aanwezig te zijn in de context van de (potentiële) klant. De superieure klantbeleving bereik je alleen door een slimme combinatie van data, technologie en de juiste marketing skills. Het is deze ruime ervaring in combinatie met mijn drive om zaken (samen) echt verder te brengen, waarmee ik een waardevolle bijdrage kan leveren binnen de Commissie Digital Marketing Transformation.”

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Certified by influencrregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…