Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het tweede kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: FieldstarsHappy Horizon (eerder al lid met onderliggende labels), OrangeTalentStichting JOGGUitblinqersSpark AgencyE-bot7Propharma GroupOk.app, Stichting dEVENTer, Thermosolutions, Fasko Bv en MarkaChing. In het eerste kwartaal verwelkomde de branchevereniging al 14 nieuwe leden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Ik ben blij dat onze groei zich ook in 2021 voortzet. In het afgelopen kwartaal wisten organisaties uit diverse sectoren – van farmaceuten tot goede doelen – ons weer te vinden. Het verhaal van DDMA is dan ook sectoroverstijgend: al onze leden zetten datagedreven marketing in om relevante ervaringen voor (potentiële) klanten, leden of donateurs te realiseren. Wij helpen ze daarbij, onder meer door ze samen te brengen voor onderlinge kennisdeling en met inspiratie en advies vanuit onze commissie en juristen.”

In het tweede kwartaal van dit jaar organiseerde DDMA 28 kennisevenementen – allemaal nog digitaal – en werden verschillende onderzoeken en hulpdocumenten gepubliceerden. Met een talkshow, onderzoek en interviewserie stond de cookieless world volop in de schijnwerpers. Ook was er met verschillende voorlichtingssessies en adviesgesprekken veel aandacht voor de herziene Telecommunicatiewet, die op 1 juli is ingegaan. In het najaar staan weer verschillende grote live evenementen op de planning, zoals de DDMA Email SummitFriends of Search en de Dutch CRO Awards. Ook komt de cookieless world terug op het programma.

Meer weten over het DDMA-lidmaatschap? Klik hier voor meer informatie.

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: The Dutch are reducing their digital media use, what does this mean for marketing in 2026?

A significant proportion of the Dutch population is working to reduce their digital media use. 35% of the Dutch population wants to reduce their digital media use or is already…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Barometer 2025: Nederlanders minderen digitaal mediagebruik, wat betekent dit voor marketing in 2026?

Een aanzienlijk deel van de Nederlanders is bezig met het terugdringen van digitaal mediagebruik. 35% van de Nederlanders wil het digitale mediagebruik verminderen of doet dat al. Onder jongeren (Gen…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie

We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…