Spring naar content

Ook de volgende organisaties kozen in het tweede kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: FieldstarsHappy Horizon (eerder al lid met onderliggende labels), OrangeTalentStichting JOGGUitblinqersSpark AgencyE-bot7Propharma GroupOk.app, Stichting dEVENTer, Thermosolutions, Fasko Bv en MarkaChing. In het eerste kwartaal verwelkomde de branchevereniging al 14 nieuwe leden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Ik ben blij dat onze groei zich ook in 2021 voortzet. In het afgelopen kwartaal wisten organisaties uit diverse sectoren – van farmaceuten tot goede doelen – ons weer te vinden. Het verhaal van DDMA is dan ook sectoroverstijgend: al onze leden zetten datagedreven marketing in om relevante ervaringen voor (potentiële) klanten, leden of donateurs te realiseren. Wij helpen ze daarbij, onder meer door ze samen te brengen voor onderlinge kennisdeling en met inspiratie en advies vanuit onze commissie en juristen.”

In het tweede kwartaal van dit jaar organiseerde DDMA 28 kennisevenementen – allemaal nog digitaal – en werden verschillende onderzoeken en hulpdocumenten gepubliceerden. Met een talkshow, onderzoek en interviewserie stond de cookieless world volop in de schijnwerpers. Ook was er met verschillende voorlichtingssessies en adviesgesprekken veel aandacht voor de herziene Telecommunicatiewet, die op 1 juli is ingegaan. In het najaar staan weer verschillende grote live evenementen op de planning, zoals de DDMA Email SummitFriends of Search en de Dutch CRO Awards. Ook komt de cookieless world terug op het programma.

Meer weten over het DDMA-lidmaatschap? Klik hier voor meer informatie.

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Odido, ANWB en PostNL winnen DDMA Experimentation Heroes 2025

Tijdens DDMA Experimentation Heroes 2025 zijn vandaag de winnaars bekendgemaakt van de Experimentation Awards in de Social Hub in Amsterdam. Odido, ANWB en PostNL sleepten de awards in de wacht…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversions are back, platform mix expands

The DDMA Social Advertising Benchmark 2025 shows that Dutch advertisers are increasingly focusing on conversions and a broader platform mix. Reddit continues to grow steadily, and TikTok gains market share…
Lees meer
DDMA |

DDMA Social Advertising Benchmark 2025: conversie maakt comeback, platformmix verbreed

De DDMA Social Advertising Benchmark 2025 laat zien dat Nederlandse adverteerders steeds meer inzetten op conversie en een bredere platformmix. Reddit groeit gestaag door en TikTok wint marktaandeel ten koste…