Nieuws
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek
|
Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting
In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
Lees meer
Artificial Intelligence
|
De menselijke factor in een wereld van AI: zo blijft customer experience persoonlijk
Je wilt dat klanten ervaren dat je hen begrijpt en dat je hun situatie herkent. Niet alleen omdat dit bijdraagt aan conversie, maar vooral omdat het vertrouwen en een duurzame…
events
Lees meer
DDMA Digital Talk – Media-effectiviteit meten in de praktijk: in-housing of uitbesteden?
25 november – 11:00 uur
Lees meer
Lees meer
DDMA Non profit member Meetup Fondsenwerving | Actieplatforms in de praktijk
Amsterdam
2 december – 10:00 uur