Spring naar content

After the DDMA Barometer 2021 and a DDMA Talk Show in June 2021, 5 committees (Data, Decisions & Engagement, Digital Marketing Transformation, Social Media, CRO and Search) joined forces for a series of 3 Deep Dives about the cookieless world. Through practical tools and practical examples, we dived to the depths of the matter, based on the 3 biggest challenges that emerged from the Barometer: customer profiles, measurement and personalization. Based on these events, we tell you in this white paper:

  • Why the cookieless world an opportunity is
  • What the main legal developments are
  • How you can collect and use first-party data in a compliant manner
  • How you can set up a first-party data strategy
  • What the most challenging measurement dilemmas are (and the solutions)
  • How HEMA successfully uses first-party data for omni-channel personalization with first-party data

Erik Molkenboer

Teamlead content & community

Ook interessant

Lees meer
AVG |

Reclamevrije abonnementen op Facebook en Instagram: 4 juridische lessen voor paywalls

Recent oordeelde de Europese rechter dat toestemming vereist is voor gepersonaliseerde advertenties op Facebook en Instagram. Naar aanleiding daarvan kondigt Meta nu een advertentievrije variant van beide diensten aan. Vanaf…
Lees meer
Cookies |

Harnessing First-Party Data: A Balance of Knowledge and Trust

Data has always been an invaluable asset, and this won’t change in the foreseeable future. On the contrary, due to the many developments in the online world, data is becoming…
Lees meer
Cookies |

Legal whitepaper: MarTech in een privacy-first wereld

Al enige tijd zien we in het marketinglandschap een verschuiving plaatsvinden naar een méér ‘privacy-first’ wereld. Deze verschuiving heeft grote impact en vereist als organisatie een aanpassing van je marketingstrategie…