Spring naar content

TIMESTAMPS
05:47 Fenneke Holst van het Commissariaat voor de Media – toelichting op de nieuwe Mediawet
18:06 Naomi van der Louw, jurist bij DDMA – de juridische complexiteit van alle reclameregels
36:10 Maurice van Susante van A.S. Watson – hoe gaat Kruidvat om met haar zorgplicht bij samenwerkingen met influencers
42:12 Joost Bouhof – diverse praktijkvoorbeelden als influencers en toelichting influencerregels.com
57:25 Q&A – de meest gestelde vragen tijdens de Industry Meetup Influencer Marketing

Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing |

Vier tips van de Stichting Reclame Code bij reclame voor cosmetische behandelingen, zoals botox, fillers en haartransplantaties.

Rimpeltjes glad, lippen wat voller, tanden gewit, wenkbrauwen hoger—het kan allemaal, we zien dit online. Soms krijg je het als influencer zelfs gratis aangeboden. Omdat dit soort cosmetische behandelingen erg…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?
Lees meer
Influencermarketing |

Certificering influencers sluit jaar succesvol af met ruim 2000 influencers en bol als nieuwe partner

Het sector-initiatief ‘Certified by influencerregels.com’ sluit het jaar af met diverse mijlpalen: het register op influencerregels.com bevat inmiddels ruim 2.000 gecertificeerde influencers. Bovendien zal bol per 1 januari 2025 met…