Spring naar content

TIMESTAMPS
05:47 Fenneke Holst van het Commissariaat voor de Media – toelichting op de nieuwe Mediawet
18:06 Naomi van der Louw, jurist bij DDMA – de juridische complexiteit van alle reclameregels
36:10 Maurice van Susante van A.S. Watson – hoe gaat Kruidvat om met haar zorgplicht bij samenwerkingen met influencers
42:12 Joost Bouhof – diverse praktijkvoorbeelden als influencers en toelichting influencerregels.com
57:25 Q&A – de meest gestelde vragen tijdens de Industry Meetup Influencer Marketing

Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing |

Eerste influencerboete voor overtreding reclameregels

Het Commissariaat voor de Media heeft voor het eerst een boete opgelegd aan een influencer voor overtreding van de Mediawet. De influencer maakte namelijk niet duidelijk (genoeg) dat er reclame…
Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Influencermarketing |

De kracht van gecertificeerde influencers: Influencer marketing bij Coca-Cola

Eind april lanceerden DDMA, Stichting Reclame Code en Bond van Adverteerders het initiatief ‘Certified by influencerregels.com’. Hét sectorinitiatief, dat bestaat uit een e-learning en een register, dat influencers helpt wegwijs…