TIMESTAMPS
05:47 Fenneke Holst van het Commissariaat voor de Media – toelichting op de nieuwe Mediawet
18:06 Naomi van der Louw, jurist bij DDMA – de juridische complexiteit van alle reclameregels
36:10 Maurice van Susante van A.S. Watson – hoe gaat Kruidvat om met haar zorgplicht bij samenwerkingen met influencers
42:12 Joost Bouhof – diverse praktijkvoorbeelden als influencers en toelichting influencerregels.com
57:25 Q&A – de meest gestelde vragen tijdens de Industry Meetup Influencer Marketing
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Certificering wérkt: overtredingen influencers halveren na e-learning
Sinds de lancering van het influencercertificaat op influencerregels.com hebben ruim 2.000 influencers zich verdiept in de regels voor verantwoorde influencermarketing. Maar wat levert dat nu écht op? Stichting Reclame Code…

Lees meer
DDMA
|
Nieuwe DDMA/bvA/NIMA Masterclass Influencer Marketing
DDMA, NIMA en bvA introduceren samen een nieuwe masterclass voor marketingprofessionals die strategisch en verantwoord aan de slag willen met influencer marketing

Lees meer
AI Act
|
AI & Contentcreatie: Transparantie en Aansprakelijkheid bij Online Reclame op Sociale Media
“Deze video is gegenereerd met hulp van AI” – is dit verplicht om te vermelden bij (influencer)content op TikTok of Instagram? Creators en marketeers experimenteren steeds vaker met AI-tools: van…