Spring naar content

TIMESTAMPS
05:47 Fenneke Holst van het Commissariaat voor de Media – toelichting op de nieuwe Mediawet
18:06 Naomi van der Louw, jurist bij DDMA – de juridische complexiteit van alle reclameregels
36:10 Maurice van Susante van A.S. Watson – hoe gaat Kruidvat om met haar zorgplicht bij samenwerkingen met influencers
42:12 Joost Bouhof – diverse praktijkvoorbeelden als influencers en toelichting influencerregels.com
57:25 Q&A – de meest gestelde vragen tijdens de Industry Meetup Influencer Marketing

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
DDMA |

Certificering wérkt: overtredingen influencers halveren na e-learning

Sinds de lancering van het influencercertificaat op influencerregels.com hebben ruim 2.000 influencers zich verdiept in de regels voor verantwoorde influencermarketing. Maar wat levert dat nu écht op? Stichting Reclame Code…
Lees meer
DDMA |

Nieuwe DDMA/bvA/NIMA Masterclass Influencer Marketing

DDMA, NIMA en bvA introduceren samen een nieuwe masterclass voor marketingprofessionals die strategisch en verantwoord aan de slag willen met influencer marketing