TIMESTAMPS
05:47 Fenneke Holst van het Commissariaat voor de Media – toelichting op de nieuwe Mediawet
18:06 Naomi van der Louw, jurist bij DDMA – de juridische complexiteit van alle reclameregels
36:10 Maurice van Susante van A.S. Watson – hoe gaat Kruidvat om met haar zorgplicht bij samenwerkingen met influencers
42:12 Joost Bouhof – diverse praktijkvoorbeelden als influencers en toelichting influencerregels.com
57:25 Q&A – de meest gestelde vragen tijdens de Industry Meetup Influencer Marketing
Ook interessant
Lees meer
Influencermarketing
|
Certificering influencers sluit jaar succesvol af met ruim 2000 influencers en bol als nieuwe partner
Het sector-initiatief ‘Certified by influencerregels.com’ sluit het jaar af met diverse mijlpalen: het register op influencerregels.com bevat inmiddels ruim 2.000 gecertificeerde influencers. Bovendien zal bol per 1 januari 2025 met…
Lees meer
Influencermarketing
|
Scoren jouw gesponsorde posts slechter door #ad? Het antwoord is ‘Nee’
Volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing (RSM) ben je als influencer of content creator verplicht te vermelden als je reclame maakt in je content. Je moet dit melden…
Lees meer
Influencermarketing
|
Transparant Werken als Influencer: Vier lessen uit de Monitoring van de Stichting Reclame Code
Iedere door influencerregels.com gecertificeerde influencer wordt door de Stichting Reclame Code (SRC) steekproefsgewijs gemonitord. Als de SRC een overtreding ontdekt, stuurt zij een advies naar de betreffende influencer. Uit de…