Spring naar content

Callcenter-agents – standaardteksten Recht van Bezwaar voor oud-klanten, klanten en opt-ins

Download ()

Interactive Voice Response-systeem (IVR) – standaardtekst Recht van Bezwaar

Download ()

Ook interessant

Lees meer
AVG |

Uitleg ACM over toestemming voor telemarketing is strenger dan AVG

Sinds de ingang van de gewijzigde Telecommunicatiewet op 1 juli 2021 moeten organisaties toestemming hebben voor ongevraagd bellen én deze toestemming kunnen bewijzen. Nu, 1 jaar later, laat de Autoriteit…
Lees meer
Telemarketing |

De integratie van sales en service: hoe staat de markt er nu voor?

Vanuit de Commissie Telemarketing zien we sales en service binnen organisaties steeds meer integreren. Deze nieuwe ontwikkeling naar ‘commercieel inbound’ is er één met veel potentie. Zien we ook echt…
Lees meer
Telemarketing |

Oproep: Contactcenters gezocht voor nieuwe Telemarketing Benchmark

DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten een nieuw initiatief: de DDMA Telemarketing Benchmark. Doel is om op basis van cijfers in kaart te brengen hoe outbound telefonie in Nederland…