Spring naar content

Callcenter-agents – standaardteksten Recht van Bezwaar voor oud-klanten, klanten en opt-ins

Download (132 KB)

Interactive Voice Response-systeem (IVR) – standaardtekst Recht van Bezwaar

Download (94 KB)

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Houvast bij het navigeren door het Voice- en Conversational AI-landschap

Voice en conversational AI hebben na hun intrede in het marketingdomein toepassingen gevonden in eindeloos veel disciplines en sectoren. Zeker als nieuwkomer kan het navigeren door het voice- en conversational…
Lees meer
Telemarketing |

Market analysis: the integration of sales and service

A rise in the integration of sales and service within organizations hasn’t gone unnoticed by the Telemarketing Commission. This new shift towards ‘commercial inbound’ is one with great potential. Are…
Lees meer
Legal |

Boete van 1,8 miljoen voor energieleverancier vanwege misleidende telemarketing door intermediairs

De ACM heeft energieleverancier Budget Thuis een boete van 1,8 miljoen euro opgelegd voor het misleiden van consumenten bij het telefonisch verkopen van energiecontracten. Voor het telefonisch werven van nieuwe…