Callcenter-agents – standaardteksten Recht van Bezwaar voor oud-klanten, klanten en opt-ins
Download (131,75 KB)Interactive Voice Response-systeem (IVR) – standaardtekst Recht van Bezwaar
Download (94,24 KB)Ook interessant

Lees meer
AVG
|
Telemarketing op basis van klantrelatie verdwijnt: duidelijkheid over ingangsdatum nieuwe opt-in-regels
Op basis van een klantrelatie zonder toestemming bellen? Dat mag nog even, maar niet lang meer. In dit artikel leggen we uit vanaf wanneer dat verandert en wat organisaties nu…

Lees meer
Telemarketing
|
Elite-sessie Telemarketing: Samen richting naleving van de herziene in de gehele sector
Op 10 april kwam een select gezelschap van professionals uit de telemarketingsector bijeen voor een nieuwe editie van DDMA Elite – Telemarketing. Aan tafel: vertegenwoordigers van merken, corporates en adverteerders…

Lees meer
DDMA
|
Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark
DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…