Callcenter-agents – standaardteksten Recht van Bezwaar voor oud-klanten, klanten en opt-ins
Download (131,75 KB)Interactive Voice Response-systeem (IVR) – standaardtekst Recht van Bezwaar
Download (94,24 KB)Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Oproep: Contactcenters gezocht voor vierde editie DDMA Telemarketing Benchmark
DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing starten met de vierde editie van de DDMA Telemarketing Benchmark. Om een zo compleet mogelijk overzicht te creëren van de telemarketingsector zijn we op…

Lees meer
Telemarketing
|
DDMA Telemarketing Benchmark: 3 redenen om deel te nemen als contactcenter
Na drie succesvolle edities starten DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing binnenkort met de opzet van de DDMA Telemarketing Benchmark 2025. Hiermee brengen we de telemarketingsector in Nederland in kaart.…

Lees meer
Telemarketing
|
DDMA Telemarketing Benchmark: wat heb je eraan als opdrachtgever?
Na drie succesvolle edities starten DDMA en de DDMA Commissie Telemarketing binnenkort met de opzet van de DDMA Telemarketing Benchmark 2025. Hiermee brengen we de telemarketingsector in Nederland in kaart.…