Spring naar content

Commissie Digital Analytics

Judith Ram (Cloud Nine Digital): ‘Probeer altijd een brug te slaan tussen de business en techniek’

Judith is inmiddels 8 jaar werkzaam bij Cloud Nine Digital. Ze is daar begonnen als technisch webanalist en heeft al veel tag management implementaties mogen doen. Inmiddels is ze vooral bezig met het goed neerzetten van datafundamenten voor klanten en is ze eindverantwoordelijk voor de financiële gezondheid van Cloud Nine Digital, de medewerkers en haar klanten. Judith: ‘Ik heb veel ervaring op het gebied van datacollectie. Ik heb complexe en technische implementaties uitgevoerd met meerdere tag management- en analytics-tools. Daarbij probeer ik altijd een brug te slaan tussen de business en techniek. Wat wil de klant, wat is er nodig en wat is technisch haalbaar? Die link moet je kunnen leggen om klanten goed van dienst te kunnen zijn. Ik hoop met mijn kennis van de laatste ontwikkelingen in het digital analytics-vakgebied en mijn ervaring met de nieuwste tools, een waardevolle bijdrage te leveren binnen de Commissie.’

Expertgroep Marketingteam van de toekomst

Brenda van den Berg (KPN): ‘In ons razendsnel ontwikkelende vakgebied liggen constant kansen om impact te maken’

Brenda is een datagedreven en tech-curious marketeer met een passie voor marketing, data en innovatie. Zij werkt als marketingmanager bij KPN in het Campaigning & Online team binnen de zakelijke markt. Of het nu gaat om always-on of account-based-campagnes, Brenda is altijd op zoek naar manieren om de klantbeleving te verbeteren en conversies te verhogen. Brenda: ‘Ik duik graag in de nieuwste technieken uit de wereld van marketing automation – en in ons razendsnel ontwikkelende vakgebied liggen daar constant kansen om impact te maken. Ik vind het heerlijk om elke dag te blijven leren en met vraagstukken bezig te zijn op het vlak van slimme personalisaties, voorspelbaarheid en performance-based werken. Als marketeer heb ik immers steeds meer data tot mijn beschikking om de doelgroep niet alleen persoonlijker, maar zeker ook relevanter te helpen in de klantreis. Ik zit dan ook het liefst dicht op het vuur van de actuele ontwikkelingen. Bij DDMA zet ik mijn ruime B2B-ervaring en expertise op dit vlak graag in. Tegelijkertijd wil ik leren van de visie en blik van vakgenoten.’

Commissie Conversational AI

Ruud Huigsloot (Eneco): Conversational AI klopt aan de deur en biedt enorme potentie voor Digitaal Klantcontact

Ruud heeft uiteenlopende functies gehad binnen de verzekeringsbranche en telecom en is nu werkzaam in de energiesector als Product Owner Multi Label Online Service & Conversational bij Eneco. Ruud is al zolang hij zich kan herinneren geïnteresseerd in de combinatie van Digital, klanten en techniek. En dan vooral aan de service-kant. Door die echte service-mindset is hij iemand die denkt dat dingen altijd beter, slimmer en sneller kunnen, of het nou gaat om een supermarkt, pretpark, of gewoon op z’n werk. Hij noemt zichzelf een ondernemer binnen de corporate en neemt graag het voortouw bij nieuwe ontwikkelingen. Ruud: ‘Conversational AI wordt the next big thing in digitaal klantcontact. Mijn toetreding tot de DDMA Commissie Conversational AI is daarom een logische stap. Conversational AI klopt aan de deur en maakt op dit moment een prachtige ontwikkeling door, met enorm veel potentie. Ik ben er volledig van overtuigd dat Conversational AI de wereld op zijn kop gaat zetten. Ik wil er elke minuut bij zijn en ben daarom ontzettend blij dat ik in de Commissie mag plaatsnemen.’

Commissie Search

Tetsuo Konno (Google): Met 9 jaar ervaring in paid search hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de Commissie

Tetsuo werkt inmiddels 5 jaar bij Google en daarvoor heeft hij 4 jaar bij Dentsu aan de bureauzijde gewerkt. Op dit moment vervult hij de functie van Search & Performance Lead en vanuit die rol ondersteunt hij grote adverteerders en partners in de regio Noord Europa (Benelux & Nordics) om optimaal gebruik te maken van de performance marketing-oplossingen van Google. Tetsuo: ‘Met meer dan 9 jaar ervaring in paid search hoop ik een waardevolle bijdrage te kunnen leveren binnen de commissie.’

Bob Younge

Contentspecialist

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

DDMA Fieldmarketing Monitor 2024: meer Nederlanders staan open voor fieldmarketing voor goede doelen, gepercipieerde frequentie is een aandachtspunt

Het percentage Nederlanders dat openstaat voor fieldmarketing door een commerciële organisatie is gelijk gebleven aan 2022, voor goede doelen is deze groep significant gegroeid. Dit blijkt uit de DDMA Fieldmarketing…
Lees meer
DDMA |

Commissievoorzitter Jan Hendrik Fleury over 20 jaar DDMA

Jan Hendrik is al 12 jaar actief bij DDMA. Eerst als commissielid en inmiddels acht jaar als voorzitter van de commissie Data, Decisions en Engagement. Hoe kijkt hij terug op…
Lees meer
DDMA |

DDMA stelt Luuk Ros aan als teamlead content & community

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Luuk Ros, hiervoor werkzaam als Manager Merk & Media bij NIMA en hoofdredacteur bij Marketingfacts, aangesteld als teamlead content & community.