Spring naar content

Mahmoud Bouga (Webhelp Nederland): ‘Door het maximale te halen uit data voor zowel opdrachtgevers als eindgebruikers is een win-winsituatie het resultaat

Mahmoud heeft inmiddels 15 jaar ervaring in de telemarketingsector. Ooit begonnen als callcenter-agent ‘in de lijn’ is hij nu uitgegroeid tot clientmanager bij Webhelp Nederland. In deze functie is hij operationeel, financieel en commercieel medeverantwoordelijk voor meerdere opdrachtgevers van Webhelp Nederland. Hij denkt met ze mee over business opportunities die passend zijn voor de operationele, tactische of strategische uitdagingen waar ze tegenaanlopen. Mahmoud: ‘Vanuit mijn ervaring en kennis heb ik een duidelijke visie hoe we het imago van de business kunnen verbeteren. Door het maximale te halen uit data voor zowel opdrachtgevers als eindgebruikers is een win-winsituatie het resultaat.’

Arjan van de Riet (Hof Promotion BV): ‘Als grote speler binnen het fieldkanaal moet je je verantwoordelijkheid nemen’

Arjan is al 12 jaar actief binnen de energiebranche, waarvan de laatste 6 op het gebied van fieldmarketing. Hij is op dit moment werkzaam als algemeen directeur van Hof Promotion BV. Daarvoor was hij 8 jaar werkzaam binnen de Essent Groep voor de merken energiedirect.nl en Essent, waar hij in 2015 het fieldmarketingkanaal heeft opgezet. Arjan: ‘Met Hof Promotion zijn we in combinatie met een netwerk van verschillende salesbedrijven landelijk opererend en proberen we iedere dag nieuwe klanten te verblijden met energie- en telecomproducten. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat je als grote speler binnen het fieldkanaal je verantwoordelijkheid neemt en dat is ook de reden dat ik graag mijn steentje bijdraag binnen de Commissie Fieldmarketing. Ik heb er vertrouwen in dat we met deze commissie gaan slagen in onze missie om een toekomstbestendige fieldmarketingsector voor consument, bureau en opdrachtgever te borgen. Om dingen voor elkaar te krijgen heb je participatie en draagvlak nodig en ik denk dat ik, naast mijn inhoudelijke kennis van het kanaal, daar zeker een bijdrage aan kan leveren.’

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Dit gaat er veranderen met de inwerkingtreding van de herziene Code Telemarketing

Vanaf 1 maart 2024 is de herziene Code Telemarketing daarmee voor leden van DDMA in werking getreden. De code wordt handhaafbaar zodra deze is goedgekeurd bij en door de Stichting…
Lees meer
Legal |

Reclamecode: Code voor Telemarketing

In de Reclamecode Telemarketing staan alle regels die de sector zichzelf oplegt. Deze regels zijn ondergebracht bij de Stichting Reclame Code en worden gehandhaafd door de Reclame Code Commissie. Deze…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Digital Humans: 11 insights over deze innovatieve vorm van klantcontact

Gepaard met alle ontwikkelingen rondom Generative AI zijn er ook ontwikkelingen op het gebied van Conversational AI. En dan in het bijzonder de komst van de meest geavanceerde vorm: Digital…