Spring naar content

Mahmoud Bouga (Webhelp Nederland): ‘Door het maximale te halen uit data voor zowel opdrachtgevers als eindgebruikers is een win-winsituatie het resultaat

Mahmoud heeft inmiddels 15 jaar ervaring in de telemarketingsector. Ooit begonnen als callcenter-agent ‘in de lijn’ is hij nu uitgegroeid tot clientmanager bij Webhelp Nederland. In deze functie is hij operationeel, financieel en commercieel medeverantwoordelijk voor meerdere opdrachtgevers van Webhelp Nederland. Hij denkt met ze mee over business opportunities die passend zijn voor de operationele, tactische of strategische uitdagingen waar ze tegenaanlopen. Mahmoud: ‘Vanuit mijn ervaring en kennis heb ik een duidelijke visie hoe we het imago van de business kunnen verbeteren. Door het maximale te halen uit data voor zowel opdrachtgevers als eindgebruikers is een win-winsituatie het resultaat.’

Arjan van de Riet (Hof Promotion BV): ‘Als grote speler binnen het fieldkanaal moet je je verantwoordelijkheid nemen’

Arjan is al 12 jaar actief binnen de energiebranche, waarvan de laatste 6 op het gebied van fieldmarketing. Hij is op dit moment werkzaam als algemeen directeur van Hof Promotion BV. Daarvoor was hij 8 jaar werkzaam binnen de Essent Groep voor de merken energiedirect.nl en Essent, waar hij in 2015 het fieldmarketingkanaal heeft opgezet. Arjan: ‘Met Hof Promotion zijn we in combinatie met een netwerk van verschillende salesbedrijven landelijk opererend en proberen we iedere dag nieuwe klanten te verblijden met energie- en telecomproducten. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat je als grote speler binnen het fieldkanaal je verantwoordelijkheid neemt en dat is ook de reden dat ik graag mijn steentje bijdraag binnen de Commissie Fieldmarketing. Ik heb er vertrouwen in dat we met deze commissie gaan slagen in onze missie om een toekomstbestendige fieldmarketingsector voor consument, bureau en opdrachtgever te borgen. Om dingen voor elkaar te krijgen heb je participatie en draagvlak nodig en ik denk dat ik, naast mijn inhoudelijke kennis van het kanaal, daar zeker een bijdrage aan kan leveren.’

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…
Lees meer
Legal |

Herziene Code Telemarketing in werking getreden

Na goedkeuring door Stichting Reclame Code is de vernieuwde Code Telemarketing per 15 oktober 2024 in werking getreden. De herzieningen zijn gericht op het aanpakken van zorgen die door consumenten…
Lees meer
Telemarketing |

DDMA Telemarketing Benchmark 2024: Telemarketing blijft onverminderd effectief, consumenten beter geïnformeerd

Telemarketing blijft een even effectief marketingkanaal als voorgaande jaren. De DDMA Telemarketing Benchmark 2024 laat voor het derde jaar op rij zien dat 1 op de 2 consumenten (49%) bereikt…