Spring naar content

Mahmoud Bouga (Webhelp Nederland): ‘Door het maximale te halen uit data voor zowel opdrachtgevers als eindgebruikers is een win-winsituatie het resultaat

Mahmoud heeft inmiddels 15 jaar ervaring in de telemarketingsector. Ooit begonnen als callcenter-agent ‘in de lijn’ is hij nu uitgegroeid tot clientmanager bij Webhelp Nederland. In deze functie is hij operationeel, financieel en commercieel medeverantwoordelijk voor meerdere opdrachtgevers van Webhelp Nederland. Hij denkt met ze mee over business opportunities die passend zijn voor de operationele, tactische of strategische uitdagingen waar ze tegenaanlopen. Mahmoud: ‘Vanuit mijn ervaring en kennis heb ik een duidelijke visie hoe we het imago van de business kunnen verbeteren. Door het maximale te halen uit data voor zowel opdrachtgevers als eindgebruikers is een win-winsituatie het resultaat.’

Arjan van de Riet (Hof Promotion BV): ‘Als grote speler binnen het fieldkanaal moet je je verantwoordelijkheid nemen’

Arjan is al 12 jaar actief binnen de energiebranche, waarvan de laatste 6 op het gebied van fieldmarketing. Hij is op dit moment werkzaam als algemeen directeur van Hof Promotion BV. Daarvoor was hij 8 jaar werkzaam binnen de Essent Groep voor de merken energiedirect.nl en Essent, waar hij in 2015 het fieldmarketingkanaal heeft opgezet. Arjan: ‘Met Hof Promotion zijn we in combinatie met een netwerk van verschillende salesbedrijven landelijk opererend en proberen we iedere dag nieuwe klanten te verblijden met energie- en telecomproducten. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat je als grote speler binnen het fieldkanaal je verantwoordelijkheid neemt en dat is ook de reden dat ik graag mijn steentje bijdraag binnen de Commissie Fieldmarketing. Ik heb er vertrouwen in dat we met deze commissie gaan slagen in onze missie om een toekomstbestendige fieldmarketingsector voor consument, bureau en opdrachtgever te borgen. Om dingen voor elkaar te krijgen heb je participatie en draagvlak nodig en ik denk dat ik, naast mijn inhoudelijke kennis van het kanaal, daar zeker een bijdrage aan kan leveren.’

Ook interessant

Lees meer
Legal |

De voor- en nadelen van anti-spam-call-software als Hiya

Anti-spamaanbieders zoals Hiya maken een snelle opmars door in de wereld van telemarketing en klantcontact. Op veel Samsung-telefoons staat de functie om telefoontjes als mogelijke spam te identificeren zelfs standaard…
Lees meer
Telemarketing |

DDMA Telemarketing Benchmark 2022: 1 op de 5 gesprekken leidt tot sale

1 op de 5 mensen gaat in op een aanbod naar aanleiding van een outbound telemarketing-campagne. Dat blijkt uit de eerste editie van de DDMA Telemarketing Benchmark, een onafhankelijk initiatief…
Lees meer
Legal |

Minister: Geen maximale klanttermijn voor telemarketing in Telecommunicatiewet

Minister Micky Adriaansens van Economische Zaken en Klimaat (EZK) ziet geen reden om nieuwe regelgeving over de maximale klanttermijnen voor telemarketing in te voeren. Dat schrijft zij in een brief…