Spring naar content

Naar aanleiding van een eerdere conceptversie van de Leidraad verzocht DDMA de ACM om in gesprek te gaan met bedrijven uit de sector en concrete casussen verder uit te werken. De ACM geeft gehoor aan dit verzoek en wil in de komende periode voorlichting over het onderwerp gaan geven aan bedrijven.

Meer weten? Neem dan contact op met onze Manager public affairs Mariet Feenstra (marietfeenstra@ddma.nl).

You can find the English version of the ‘Guidelines on the protection of the online consumer’ here.

Naar aanleiding van een eerdere conceptversie van de Leidraad verzocht DDMA de ACM om in gesprek te gaan met bedrijven uit de sector en concrete casussen verder uit te werken. De ACM geeft gehoor aan dit verzoek en wil in de komende periode voorlichting over het onderwerp gaan geven aan bedrijven.

Meer weten? Neem dan contact op met onze Manager public affairs Mariet Feenstra (marietfeenstra@ddma.nl).

You can find the English version of the ‘Guidelines on the protection of the online consumer’ here.

Mariet Feenstra

Voormalig Public Affairs bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

Marketing in het tijdperk van AI: 3 cruciale richtlijnen voor Responsible AI in de marketingsector

Met de komst van ChatGPT kan ook het grote publiek sinds eind 2022 niet meer om Artificial Intelligence (AI) heen. AI brengt zeker in de data en marketingwereld enorme mogelijkheden…
Lees meer
AVG |

Europees Hof: IAB Europe aansprakelijk voor TCF-cookiebanners

De hoogste Europese rechter oordeelde recentelijk dat IAB Europe verwerkingsverantwoordelijke is bij de inzet van het Transparency and Consent Framework. Daarmee lijkt IAB niet onder de boete uit te kunnen…
Lees meer
Legal |

Wat is de toekomst van gepersonaliseerd adverteren via Meta?

De wereld van social advertising is onderhevig aan een turbulente periode van verandering. De aanstaande beperkingen op third-party cookies, de opkomst van Europese wetgeving, zoals de Digital Services Act, en…