Spring naar content

Naar aanleiding van een eerdere conceptversie van de Leidraad verzocht DDMA de ACM om in gesprek te gaan met bedrijven uit de sector en concrete casussen verder uit te werken. De ACM geeft gehoor aan dit verzoek en wil in de komende periode voorlichting over het onderwerp gaan geven aan bedrijven.

Meer weten? Neem dan contact op met onze Manager public affairs Mariet Feenstra (marietfeenstra@ddma.nl).

You can find the English version of the ‘Guidelines on the protection of the online consumer’ here.

Naar aanleiding van een eerdere conceptversie van de Leidraad verzocht DDMA de ACM om in gesprek te gaan met bedrijven uit de sector en concrete casussen verder uit te werken. De ACM geeft gehoor aan dit verzoek en wil in de komende periode voorlichting over het onderwerp gaan geven aan bedrijven.

Meer weten? Neem dan contact op met onze Manager public affairs Mariet Feenstra (marietfeenstra@ddma.nl).

You can find the English version of the ‘Guidelines on the protection of the online consumer’ here.

Mariet Feenstra

Voormalig Public Affairs bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
Legal |

Dit gaat er veranderen met de inwerkingtreding van de herziene Code Telemarketing

Vanaf 1 maart 2024 is de herziene Code Telemarketing daarmee voor leden van DDMA in werking getreden. De code wordt handhaafbaar zodra deze is goedgekeurd bij en door de Stichting…
Lees meer
ePrivacy Verordening |

DDMA Standpunt: liever beter handhaven van de bestaande cookieregels dan aanscherpen met nieuwe regels

In een brief aan de Tweede Kamer heeft staatssecretaris Alexandra van Huffelen onlangs de plannen van het demissionair kabinet voor de cookieregels uit de doeken gedaan. DDMA en VIA Nederland…
Lees meer
Legal |

Reclamecode: Code voor Telemarketing

In de Reclamecode Telemarketing staan alle regels die de sector zichzelf oplegt. Deze regels zijn ondergebracht bij de Stichting Reclame Code en worden gehandhaafd door de Reclame Code Commissie. Deze…