In deel één van de reeks artikelen over de gevolgen van de AVG leggen we uit wat je als e-mail en telemarketeer moet weten over de nieuwe Europese privacywetgeving. Lees het hele artikel op Adformatie.
Ook interessant

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De grootste legal misvattingen over adverteren op social platformen
Adverteren op platformen zoals Meta en TikTok roept bij veel legal-afdelingen direct alarmbellen op. Terecht, want als marketeer ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens, ook als je…

Lees meer
E-mail
|
Making sense of messy data: How organisations can turn disconnected streams into real customer value with a CDP
Like many cultural venues and entertainment organisations, theatres, museums, and music halls often sit on a wealth of customer data – ticketing, website analytics, email engagement, surveys – but much…

Lees meer
Digital Analytics
|
Challenging the Feasibility of Digital Agency; A Bygone Era of Online Privacy or Stepping Stone to a New Understanding?
Artificial Intelligence, or more commonly known as AI, we can all admit that it would be virtually impossible not to have heard these two words, or letters, used in conjunction…