Spring naar content

Callcenter-agents – standaardteksten Recht van Bezwaar voor oud-klanten, klanten en opt-ins

Download (131,75 KB)

Interactive Voice Response-systeem (IVR) – standaardtekst Recht van Bezwaar

Download (94,24 KB)

Ook interessant

Lees meer
Telemarketing |

Eerste Kamer stemt in met verbod op klantrelatie bij telemarketing

Op 10 december heeft de Eerste Kamer ingestemd met een verbod op telemarketing op basis van de klantrelatie. Deze wijzigingen hebben ingrijpende gevolgen voor de telemarketingsector. In dit artikel blikken…
Lees meer
Artificial Intelligence |

Best of DDMA Research & Insights 2024

In een marketingtijdperk waarin data, technologie en consumentengedrag continu veranderen, is gedegen onderzoek cruciaal. Door middel van uitgebreide (consumenten)onderzoeken en benchmarks bieden we onze leden grip op deze veranderingen. In…
Lees meer
Legal |

Herziene Code Telemarketing in werking getreden

Na goedkeuring door Stichting Reclame Code is de vernieuwde Code Telemarketing per 15 oktober 2024 in werking getreden. De herzieningen zijn gericht op het aanpakken van zorgen die door consumenten…