Callcenter-agents – standaardteksten Recht van Bezwaar voor oud-klanten, klanten en opt-ins
Download (131,75 KB)Interactive Voice Response-systeem (IVR) – standaardtekst Recht van Bezwaar
Download (94,24 KB)Ook interessant
Lees meer
Legal
|
NIEUW: Whitepaper Telemarketing in transitie
De regels voor telemarketing worden ingrijpend gewijzigd: vanaf 1 juli 2026 mogen organisaties zonder expliciete toestemming geen (ex-)klanten meer bellen. Dan vervalt de uitzonderingspositie van de klantrelatie en geldt het…
Lees meer
Creative
|
Nieuwe gezichten in de DDMA Commissies Creative, Telemarketing & Fieldmarketing
De DDMA Commissies Creative, Telemarketing en Fieldmarketing verwelkomen nieuwe leden. Met hun brede ervaring, persoonlijke drijfveren en frisse visie zijn Jerry Smit (Kalff), Chris de Leeuw (PARTOF), Joost Ritter (ROSCOM),…
Lees meer
AVG
|
Telemarketing op basis van klantrelatie verdwijnt: duidelijkheid over ingangsdatum nieuwe opt-in-regels
Op basis van een klantrelatie zonder toestemming bellen? Dat mag nog even, maar niet lang meer. In dit artikel leggen we uit vanaf wanneer dat verandert en wat organisaties nu…