Nieuws
Lees meer
AI Act
|
Wat de Digital Omnibus voor jou verandert:Data Act (4/4)
De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Incrementality Testing: Onmisbaar voor echte inzicht in mediawaarde
In het eerste deel van onze reeks over Media Effectiviteits Meting (MEM)* verkenden we de strategische waarde van Marketing Mix Modeling (MMM). In dit tweede deel richten we ons op…
Lees meer
DDMA
|
Vacature: bureaumedewerker DDMA
Ben jij op zoek naar een bijbaan en wil je ervaring opdoen in het hart van de Nederlandse marketingwereld? Bij DDMA, een non-profit kennisplatform voor marketeers, dataspecialisten, techies en privacy…
events
Lees meer
DDMA Digital Talk Barometer 2025 – Consumentenaandacht: van overload naar connectie
16 december – 12:00 uur
Lees meer
DDMA Digital Talk: AP en cookiehandhaving
18 december – 10:00 uur
Lees meer