Nieuws
Lees meer
Creative
|
Strategisch zichtbaar blijven in een AI-gedreven contentmarkt
Een contentmarkt vol generieke AI-creaties. Meer productie dan ooit. En een consument die afhaakt door overvloed. Geen makkelijke context voor marketeers die merken bouwen. Tijdens de DDMA Creative Mixer op…
Lees meer
DDMA
|
Op weg naar gezamenlijke benchmarks in influencer marketing
Op 18 september 2025 organiseerde de DDMA Commissie Influencer Marketing een round table waar adverteerders, bureaus en onderzoeksorganisaties samenkwamen. Centraal stond de vraag: hoe zorgen we voor meer transparantie, meetbaarheid…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
Marketing als motor van een duurzame revolutie
De klimaatcrisis raakt ons allemaal. Als marketeers bevinden we ons op een unieke positie om het verschil te maken. Maar hoe doe je dat? En wat vraagt het van jou…
events
Lees meer
Lees meer
DDMA Telemarketing Meetup: Wetgeving, AI en de toekomst van het kanaal
Amsterdam
4 november – 10:00 uur
Lees meer