Nieuws
Lees meer
AI Act
|
Wat de Digital Omnibus voor jou verandert: AI Act (1/4)
De Europese Commissie heeft op 19 november 2025 een pakket aan wijzigingen gepresenteerd om de regels voor het digitale domein te vereenvoudigen, ook wel Digital Omnibus genoemd. In deze korte…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
DDMA Exchange Table: de P van Personalisatie
We staan aan de vooravond van hyperpersonalisatie. Dankzij steeds slimmere technologie kunnen organisaties tot in detail inspelen op individueel gedrag. Maar wat betekent dat nog voor de consument en voor…
Lees meer
Data-ethiek
|
Podcast Shaping the Future: Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om korting
In de wereld van data-driven marketing is klantloyaliteit een onderwerp dat regelmatig herijkt moet worden. De opkomst van abonnementsmodellen, toenemende aandacht voor data-ethiek en veranderend consumentengedrag maken dat traditionele loyaliteitsprogramma’s…
events
Lees meer
DDMA Digital Talk – Media-effectiviteit meten in de praktijk: in-housing of uitbesteden?
25 november – 11:00 uur
Lees meer
Lees meer
DDMA Non profit member Meetup Fondsenwerving | Actieplatforms in de praktijk
Amsterdam
2 december – 10:00 uur