De DDMA Privacy Monitor 2018 is een onderzoek uitgevoerd in november 2017 onder ruim 1.000 Nederlandse consumenten. Dit onderzoek is tegelijkertijd in negen andere landen uitgevoerd. Dit rapport geeft inzicht in hoe consumenten kijken naar het verzamelen van data en hoe zij online privacy ervaren.

privacy monitor

Publicatie datum: 23 mei 2018
Onderzoek: DDMA Privacy Monitor 2018
Titel: Wat consumenten denken
Persbericht: Lees het hier
Onderzoeksbureau: Foresight Factory
Klik op onderstaande link om het rapport te downloaden

 

 

 

De Privacy Monitor 2016 is uitgevoerd in januari 2016. Ruim 1.000 Nederlandse consumenten hebben hieraan bijgedragen. Deze eerste editie geeft inzicht in welke factoren van invloed zijn op privacy beleving en hoe consumenten verschillend denken over het delen van gegevens.

DDMA Privacy Monitor 2016 - Consumenten onderzoek: Hoe Nederlanders denken over data en privacy

Publicatie datum: 2 juni 2016
Onderzoek: DDMA Privacy Monitor 2016
Titel: Hoe Nederlanders denken over data en privacy
Persbericht: Lees het hier
Onderzoeksbureau:
GfK
Klik op onderstaande link om het rapport te downloaden