Spring naar content

DDMA is all about data, Sound of Data is all about voice. Aangezien data en voice steeds meer geïntegreerd raken is het lidmaatschap van de DDMA voor ons een logische keuze. Op die manier blijven wij automatisch op de hoogte van het laatste nieuws in dit vakgebied en kunnen we waar mogelijk deelnemen aan activiteiten. Lees verder…

Het werken met persoonsgegevens is complexer geworden. Daarom dragen we graag bij aan de verdere professionalisering van data driven marketing met als doel op de juiste manier samen te werken op het snijvlak van marketing, data en technologie. Lees meer…

Data is een essentieel onderdeel van al onze marketingactiviteiten. DDMA is voorloper op dit gebied en we zijn dan ook trots om deel uit te maken van dit toonaangevende netwerk. We willen onze kennis en expertise delen en zo een actieve bijdrage leveren aan het digital marketinglandschap. Zo hopen we alle partijen in en rond de DDMA te helpen de juiste datagedreven keuzes te maken voor duurzame online groei. Lees verder…

Brancheorganisatie DDMA zorgt ervoor dat wij op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen op het snijvlak marketing, data en privacy. Dit vinden wij niet alleen belangrijk voor onze eigen marketingactiviteiten, maar ook voor het waarborgen van data security in onze software. Daarnaast komen we graag in contact met andere organisaties middels commissies en events om kennis uit te wisselen. Lees meer…

Ons verdienmodel ligt rondom data & marketing. DDMA biedt ons toegang tot een relevant netwerk en de daarbij horende kennis om over deze onderwerpen uit te wisselen. Daarnaast zien we in privacy, en de daarbij behorende AVG en privacywetgeving, als het belangrijkste groeiende topic in dit domein. Dit zal de komende jaren in nog hogere mate belangrijk worden in de sustainability van bedrijven. Lees meer…

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.

Sanne Fontaine

Voormalig Programmamanager & business development bij DDMA

Laurens Heijboer

Voormalig Relatiemanager bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

De nieuwe Code Reclame via E-mail: dit zijn de 4 belangrijkste veranderingen

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op donderdag 27 maart is de nieuwe versie van de Code Reclame via E-mail aangenomen door de leden van DDMA. Deze is van kracht voor alle…
Lees meer
DDMA |

Kaartverkoop DDMA Digital Analytics Summit 2025 van start

De kaartverkoop voor de Digital Analytics Summit 2025 is gestart. Het event vindt plaats op donderdag 9 oktober in B. Amsterdam en is hét jaarlijkse moment waarop digital analytics-professionals in…
Lees meer
DDMA |

Nieuwe leden voor de DDMA Commissie Experimentation & Optimisation

De DDMA Commissies AI, Experimentation & Optimisation en Digital Analytics verwelkomen vijf nieuwe gezichten. Emma van Dalen (Nationale Postcode Loterij), Wing Yee Tang (DPG Media) en Justin van Tol (iO)…