Spring naar content

DDMA is all about data, Sound of Data is all about voice. Aangezien data en voice steeds meer geïntegreerd raken is het lidmaatschap van de DDMA voor ons een logische keuze. Op die manier blijven wij automatisch op de hoogte van het laatste nieuws in dit vakgebied en kunnen we waar mogelijk deelnemen aan activiteiten. Lees verder…

Het werken met persoonsgegevens is complexer geworden. Daarom dragen we graag bij aan de verdere professionalisering van data driven marketing met als doel op de juiste manier samen te werken op het snijvlak van marketing, data en technologie. Lees meer…

Data is een essentieel onderdeel van al onze marketingactiviteiten. DDMA is voorloper op dit gebied en we zijn dan ook trots om deel uit te maken van dit toonaangevende netwerk. We willen onze kennis en expertise delen en zo een actieve bijdrage leveren aan het digital marketinglandschap. Zo hopen we alle partijen in en rond de DDMA te helpen de juiste datagedreven keuzes te maken voor duurzame online groei. Lees verder…

Brancheorganisatie DDMA zorgt ervoor dat wij op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen op het snijvlak marketing, data en privacy. Dit vinden wij niet alleen belangrijk voor onze eigen marketingactiviteiten, maar ook voor het waarborgen van data security in onze software. Daarnaast komen we graag in contact met andere organisaties middels commissies en events om kennis uit te wisselen. Lees meer…

Ons verdienmodel ligt rondom data & marketing. DDMA biedt ons toegang tot een relevant netwerk en de daarbij horende kennis om over deze onderwerpen uit te wisselen. Daarnaast zien we in privacy, en de daarbij behorende AVG en privacywetgeving, als het belangrijkste groeiende topic in dit domein. Dit zal de komende jaren in nog hogere mate belangrijk worden in de sustainability van bedrijven. Lees meer…

Bekijk hier al onze leden.

Nog geen lid van DDMA? Bekijk hier de voordelen van het lidmaatschap.

Sanne Fontaine

Voormalig Programmamanager & business development bij DDMA

Laurens Heijboer

Voormalig Relatiemanager bij DDMA

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Certified by influencerregels.com: Naar een Meer Transparante en Verantwoordelijke Sector

Influencer marketing is inmiddels een volwassen en volwaardig kanaal binnen de reclamewereld. Maar naast de immense mogelijkheden die het biedt voor merken en influencers, brengt het ook uitdagingen met zich…
Lees meer
DDMA |

Vacature: Commissielid DDMA Telemarketing – Goed doel (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam bij een goed doel en verantwoordelijk voor Telemarketing? Heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in…
Lees meer
DDMA |

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group nominated for the EMAS Battle of the Agencies 2024

Springbok Agency, Funnelboost, and LevelUp Group are contenders for this year’s title in the EMAS Battle of the Agencies (part of the DDMA EMAS Awards). This year, the nominees are…