Overzicht Leden

Huispedia

Motivatie lidmaatschap
Ons verdienmodel ligt rondom data & marketing. DDMA biedt ons toegang tot een relevant netwerk en de daarbij horende kennis om over deze onderwerpen uit te wisselen. Daarnaast zien we in privacy, en de daarbij behorende AVG en privacywetgeving, als het belangrijkste groeiende topic in dit domein. Dit zal de komende jaren in nog hogere mate belangrijk worden in de sustainability van bedrijven. Hierbij willen altijd rondom privacy op Champions league niveau blijven acteren, waarbij de kennis en het waarborg vanuit DDMA een grote bijdrage kunnen leveren.

huispedia.nl/
Lid sinds 2020

Ooit zelf een huis gezocht? Gekocht? Of bezit jij een woning? Wat jouw woonsituatie ook is, je moet constant keuzes maken. Makelaar nodig, verbouwen, nieuwe energieleverancier. Het is veel en complex. Ramon & Maxim ervaarde het als gebrek aan controle. Samen hadden zij één gedachte: ‘Dat kan simpel, dus moet simpel’. Wij zijn Huispedia. Ons doel is de controle volledig teruggeven aan diegene om wie het draait: de huiseigenaar. Met volledige informatie over alle huizen en beschikbare diensten weet je hoe de markt werkt en hoe je ervoor staat. Of je nou wil kopen, verkopen of goed zit op je huidige plek. Wij zijn jouw digitale woonadviseur. En dat werkt. Met meer dan 1.5 miljoen bezoekers per maand zijn wij in korte tijd uitgegroeid tot het grootste onafhankelijke woningplatform van Nederland.