Spring naar content

Met drie Nederlandse bedrijven in de Spotler Group – FlowmailerSpotler  Nederland en Tripolis – die zich al jaren conformeren aan de richtlijnen die de DDMA stelt aan het handelen binnen de wet en gedragscodes als het gaat om het veilig omgaan met data en privacy, wil de Spotler Group door zijn lidmaatschap aan de (Nederlandse) markt laten zien dat de Spotler Group deze bedrijven steunt en stimuleert om dit te blijven doen. Dataveiligheid, privacy en moreel juist omgaan met klantdata zijn een verantwoordelijkheden die de Spotler Group graag wil nemen. Lees meer…

NKC logo

Camperen is op dit moment hot. We zien al jarenlang een groei in actieve camperaars die er lekker op uitgaan (zowel campers in eigen bezit als mensen die een camper huren). Dit zorgt voor een positieve groei van ons ledenbestand (inmiddels 60.000 leden). Binnen het veranderende consumentengedrag en daarmee dus ook het campergedrag, zien wij dat oriëntatie, gebruik en koopgedrag sterk aan het transformeren is naar digital. Door deze verandering bouwen we als vereniging meer en meer data op. Lees meer…

Met de sterk en snel wijzigende markt en regelgeving vinden wij het belangrijk om goede gesprekspartners te hebben, waarbij wij met elkaar verder durven te kijken naar een ieders eigenbelang, maar naar een goede, gezonde en betrouwbare direct salesmarkt. Met het hoge kennisniveau en brede platform dat DDMA biedt, is dit voor ons het ideale Platform om dit met elkaar te realiseren. Lees meer…

Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont

Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…
Lees meer
Artificial Intelligence |

DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off

Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q1 en Q2

Het is weer februari. Hét moment dat we de DDMA Ledenagenda van de eerste helft van het komende jaar delen. Het belooft een bijzonder jaar te worden, bomvol kennis en…