Zij ging in gesprek over privacy, de implicaties van de GDPR (General Data Protection Regulation) en waarom bedrijven dringend een heldere visie op hun eigen data en marketing nodig hebben.
Diana Janssen: “Als je nu nog moet beginnen met het op orde krijgen van je datahuishouding dan zou ik me zorgen maken”
Lees hier een artikel over de podcast op Adformatie
AVG statuscheck
Is jouw organisatie al klaar voor de AVG? Doe de statuscheck en bekijk hoe jouw organisatie ervoor staat. Naar de statuscheck
Meer over de GDPR
Leden van DDMA hebben toegang tot de GDPR voorlichtingsdocumenten deel 1 t/m 10.
Marketingfacts heeft een reeds blogs over de GDPR verzameld geschreven door Matthias de Bruyne van DDMA.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie Experimentation & Optimisation (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van experimentatie, CRO of optimalisatie en wil je meewerken aan de toekomst van dit marketing vakgebied in Nederland? Dan is een rol binnen de…

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie Search (op vrijwilligersbasis)
Ben jij gepassioneerd over alles wat met search te maken heeft? Of je nu gespecialiseerd bent in SEO, SEA, marketplaces,…

Lees meer
DDMA
|
Vacature: Lid DDMA Commissie Post (op vrijwilligersbasis)
Ben jij expert op het gebied van post of direct mail en wil je actief bijdragen aan de toekomst van dit krachtige kanaal? Sluit je dan aan bij de DDMA…