Spring naar content
Nieuwe voorzitters voor de Commissies Digital Marketing Transformation, Search en Social Media

Andries Hiemstra (Orangevalley) volgt Joost Kaart (NS) op als voorzitter van de Commissie Digital Marketing Transformation
“Ik ben verheugd om, na ruim 2 jaar als lid in de Commissie Digital Marketing Transformation actief te zijn geweest, het voorzittersstokje over te nemen. Juist nu het digitale domein in razend tempo verandert door onder andere COVID-19 en cookieless liggen er mooie uitdagingen om de menselijkheid van de klant te (blijven) verbinden met de organisatie. Het vinden van een goede mix tussen mens, proces en technologie met vertrouwen als drijfveer is hiervoor cruciaal. Ik wil samen met de commissie dat wat nu écht nodig is in digital marketing agenderen en borgen binnen iedere organisatie. Voor DDMA-leden hebben wij een signaalfunctie en sorteren we voor op de toekomst van een gepersonaliseerde en duurzame 1-op-1 klantrelatie.” 

Martin van Ammers (LevelUp Group) is de opvolger van Pieter Borst (SDIM) als voorzitter van de Commissie Search
“Als voorzitter van de Commissie Search wil ik via onder meer Elites en publicaties de DDMA-leden actief gaan informeren over interessante ontwikkelingen en trends in het search-landschap. Ook vind ik het belangrijk dat de commissieleden nog meer kennis en kunde met elkaar gaan delen. Ik merk namelijk dat kennisoverdracht ontzettend leeft binnen onze commissie. Als laatste is het intensiveren van de samenwerking met andere DDMA-commissies voor mij een aandachtspunt. Op deze manier hoop ik silo-denken te voorkomen en een nog relevanter kennisaanbod neer te zetten.” 

Daan Jansonius (Snap Inc.) neemt als voorzitter van de Commissie Social Media het stokje over van Marit Hendriksen (Nochii Online Marketing)
“De Commissie Social Media van DDMA heeft de afgelopen jaren  een aantal mooie initiatieven neergezet, zoals de Social Maturity Test. Als nieuwe voorzitter hoop ik hierop voort te bouwen, onze impact en zichtbaarheid in de markt te vergroten en bij te dragen aan de verdere professionalisering van onze industrie.” 

Ook actief worden in een van de DDMA-commissies? Lees meer over het commissielidmaatschap. 

Carola van Dalen

Visie & strategie fondsenwerving at CliniClowns

Ook interessant

Lees meer
DDMA |

Vacature: lid Commissie Influencer Marketing werkzaam bij adverteerder (op vrijwilligersbasis)

Ben jij werkzaam binnen influencermarketing en heb jij interesse om een belangrijke rol te spelen in het vormgeven en verder professionaliseren van het vakgebied in Nederland? Dan is de DDMA…
Lees meer
Data, Decisions & Engagement |

DDMO 2025: Hoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketing

Marketeers willen het volledige potentieel van datagedreven marketing benutten, maar worden vaak teruggefloten door de realiteit. Het Data-Driven Marketing Onderzoek 2025 (DDMO), afgenomen bij 532 marketingprofessionals, onthult een duidelijke afstand…
Lees meer
DDMA |

DDMA Ledenagenda 2025 Q3 en Q4

Het is alweer september, hét startsein van de DDMA Ledenagenda voor de tweede helft van 2025. Ook dit najaar belooft het weer een inspirerend jaar te worden, boordevol kennis en…