In deze Custom Audiences Explained lees je over de verschillende toepassingen van Custom Audiences, de algemene voorwaarden van Facebook en andere aanbieders en de belangrijkste juridische aandachtspunten. Ook geven we een overzicht van wat Europese toezichthouders zeggen over Customer Audiences, met als laatste toevoeging de uitspraken die de EDPB doet in de conceptguideline over social targeting in september 2020.
Explained: Custom Audiences
Download (1,89 MB)Ook interessant
Lees meer
Artificial Intelligence
|
De grootste trends in data-driven marketing volgens de commissies van DDMA
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?
Lees meer
Influencermarketing
|
Certificering influencers sluit jaar succesvol af met ruim 2000 influencers en bol als nieuwe partner
Het sector-initiatief ‘Certified by influencerregels.com’ sluit het jaar af met diverse mijlpalen: het register op influencerregels.com bevat inmiddels ruim 2.000 gecertificeerde influencers. Bovendien zal bol per 1 januari 2025 met…
Lees meer
Influencermarketing
|
Scoren jouw gesponsorde posts slechter door #ad? Het antwoord is ‘Nee’
Volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing (RSM) ben je als influencer of content creator verplicht te vermelden als je reclame maakt in je content. Je moet dit melden…