De volgende content is exclusief voor DDMA-leden inzichtelijk.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
Ook interessant

Lees meer
DDMA
|
Versterking voor de Commissie Fieldmarketing
De DDMA Commissie Fieldmarketing heeft er drie bevlogen professionals bij. Stefan Hartgers (VodafoneZiggo), Dion Hilberink (Artsen zonder Grenzen) en Sander van Eck (PARTOF) combineren een diepe praktijkkennis met een sterke…

Lees meer
Data, Decisions & Engagement
|
De kracht van landelijke data in de customer journey: 5 voordelen
De customer journey gaat over het werven, ontwikkelen en behouden van klanten. Met daarin alle (in)directe interacties tussen de klant en jouw merk, product of dienst. Tot zover niets nieuws.…

Lees meer
Fieldmarketing
|
Fieldmarketing: waardevol, mits verantwoord toegepast
Fieldmarketing is en blijft een belangrijk en effectief kanaal voor direct contact tussen organisaties en consumenten. Het biedt merken de kans om op persoonlijke wijze met hun doelgroep in gesprek…