Spring naar content

Van cookieless naar privacy-first

De nieuwe Deep Dive-serie is een vervolg op de Cookieless World-activiteiten van DDMA. Eind vorig jaar organiseerden we al 3 Deep Dives over het verdwijnen van third-party cookies en vandaag verscheen de whitepaper: Cookieless world – Dit moet je nu weten. Het verdwijnen van third-party cookies is echter onderdeel van een grotere beweging. Daarom gaan we in onze kennisactiviteiten dit jaar van een cookieless naar een privacy-first wereld. Het vermogen om met deze ontwikkelingen om te gaan zien we namelijk als kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen.

3 Deep Dives

Daar gaan de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation je bij helpen met deze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. We zoomen achtereenvolgens in op:

In 3 (hybride) events laten we zien hoe je een (first-party) datastrategie opstelt en een consistente klantbeleving over meerdere kanalen realiseert. Uiteraard met praktijkcases en aandacht voor ethiek en actuele ontwikkelingen vanuit wetgevers, consumenten en tech-partijen. Je kunt je aanmelden voor de hele serie, maar ook voor een losse Deep Dive. Voor DDMA-leden is het gratis, niet-leden betalen 100 euro per sessie. De sessies zijn hybride, wat betekent dat je ze zowel op locatie (volgt nog, in Amsterdam, met aansluitende borrel) als online kunt volgen.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

At least half the marketing sector will not be taking steps in the coming year to prepare for a marketing world without cookies.

Although more stringent legislation and cookie policy from web browsers are increasingly restricting marketing activities, only half (55%) of the data-driven marketing sector is expecting to be taking action in…
Lees meer
Cookies |

Zeker de helft van de marketingsector neemt komend jaar geen stappen om zich voor te bereiden op een marketingwereld zonder cookies

Hoewel strengere wetgeving en cookiebeleid vanuit webbrowsers marketingactiviteiten steeds meer beperken, verwacht slechts de helft (55%) van de data-driven marketingsector het komende jaar acties te gaan ondernemen om diezelfde marketingactiviteiten…
Lees meer
Cookies |

Wel of geen verbod op Google Analytics? Een overzicht

2022 is voor de data-driven marketingsector op het gebied van wetgeving en handhaving een turbulent jaar. Vooral de besluiten van meerdere Europese toezichthouders ten aanzien van Google Analytics, de in…