Spring naar content

Van cookieless naar privacy-first

De nieuwe Deep Dive-serie is een vervolg op de Cookieless World-activiteiten van DDMA. Eind vorig jaar organiseerden we al 3 Deep Dives over het verdwijnen van third-party cookies en vandaag verscheen de whitepaper: Cookieless world – Dit moet je nu weten. Het verdwijnen van third-party cookies is echter onderdeel van een grotere beweging. Daarom gaan we in onze kennisactiviteiten dit jaar van een cookieless naar een privacy-first wereld. Het vermogen om met deze ontwikkelingen om te gaan zien we namelijk als kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen.

3 Deep Dives

Daar gaan de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation je bij helpen met deze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. We zoomen achtereenvolgens in op:

In 3 (hybride) events laten we zien hoe je een (first-party) datastrategie opstelt en een consistente klantbeleving over meerdere kanalen realiseert. Uiteraard met praktijkcases en aandacht voor ethiek en actuele ontwikkelingen vanuit wetgevers, consumenten en tech-partijen. Je kunt je aanmelden voor de hele serie, maar ook voor een losse Deep Dive. Voor DDMA-leden is het gratis, niet-leden betalen 100 euro per sessie. De sessies zijn hybride, wat betekent dat je ze zowel op locatie (volgt nog, in Amsterdam, met aansluitende borrel) als online kunt volgen.

Ook interessant

Lees meer
Cookies |

‘Cookieless World’: mogelijk niet zo cookieless?

Maandag 22 juli maakte het team van Chrome het besluit bekend om (voor nu) third-party cookies toch te behouden. Hiermee herroept Google zijn eerdere beslissing om deze cookies standaard uit…
Lees meer
AVG |

AP legt een boete van 600.000 euro op voor niet-compliant cookiebanner

De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft een boete opgelegd omdat de organisatie tracking cookies op hun website gebruikte om bezoekers te volgen zonder toestemming of hun medeweten. Hierdoor verzamelde en gebruikte…
Lees meer
Artificial Intelligence |

De grootste trends in data-driven marketing voor 2024 (volgens de commissies van DDMA)

Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat jouw werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag jij echt niet missen? Zoals elk jaar zetten de…