Spring naar content
Laden Evenementen

Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Tech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen en de wetgeving wordt steeds strenger. Consumenten worden daarbij steeds bewuster van datagebruik en verwachten meer qua privacy, maar ook wat service en relevantie betreft. Dat lijkt in tegenstrijd te zijn met elkaar, maar dat is het niet als je het goed aanpakt. Het vermogen om hiermee om te gaan is een kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen.

Daar gaan de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation je bij helpen met deze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. Door trackingbeperkingen en regelgeving is het volgen van de klantreis van start naar conversie moeilijker dan ooit geworden. Datagatenzorgen ervoor dat marketingteams moeite hebben om echte CPA, ROAS, inkomsten en conversies te meten op kanaal- of campagneniveau.

In deze tweede Deep Dive op 13 september illustreren we aan de hand van twee praktijkcases dat je deze uitdaging juist ook moet zien als kans. Met de toenemende inzet van AI en aanverwante tooling kunnen de ‘datagaten’ omzeild worden.

Het programma volgt!

Aanmelden

Deep Dive 2: Analyse en measurement in een privacy-first wereld

Praktische informatie

13 september @ 15:00 17:00

Hybride

Je kunt kiezen of je online inbelt of aanwezig bent op locatie in Amsterdam (met inloop vanaf 14.30, inclusief borrel, locatie volgt)

Taal: Nederlands

Gratis voor DDMA-leden
100 euro voor niet-leden

Deel dit evenement

Aanmelden evenement