Spring naar content
Laden Evenementen

Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Tech-partijen nemen privacy bevorderende maatregelen en de wetgeving wordt steeds strenger. Consumenten worden daarbij steeds bewuster van datagebruik en verwachten meer qua privacy, maar ook wat service en relevantie betreft. Dat lijkt in tegenstrijd te zijn met elkaar, maar dat is het niet als je het goed aanpakt. Het vermogen om hiermee om te gaan is een kans om je te onderscheiden én een langetermijnrelatie met je klanten op te bouwen.

Daar gaan de Commissies Data, Decisions & Engagement en Digital Marketing Transformation je bij helpen met deze Deep Dive-serie over omnichannel klantengagement in een privacy-first wereld. In deze derde Deep Dive op 15 november focussen we op activatie en personalisatie.

Meer informatie en het programma volgt!

Aanmelden

Deep Dive 3: Activatie en personalisatie in een privacy-first wereld

Praktische informatie

15 november @ 15:00 17:00

Hybride

Je kunt kiezen of je online inbelt of aanwezig bent op locatie in Amsterdam (met inloop vanaf 14.30, inclusief borrel, locatie volgt)

Taal: Nederlands

Gratis voor DDMA-leden
100 euro voor niet-leden

Let op: Heb jij aangegeven de Deep Dive fysiek bij te wonen? Als je toch niet blijkt te kunnen, meld je dan op tijd af via info@ddma.nl. Als je dit niet doet en niet komt opdagen, dan rekenen we een no-show-fee van €50.

Deel dit evenement

Aanmelden evenement