Verder lezen?
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.
Log in of word lid om deze content te bekijken.
- Laatste legal updates in je mailbox? Meld je aan voor de DDMA Legal Nieuwsbrief.
- Ben je lid en heb je een vraag? Je kunt ons bereiken via 020 4528413 en legal@ddma.nl.
- Nog geen lid? Bekijk hier alle voordelen van het DDMA-lidmaatschap.
Ook interessant

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Privacy Monitor 2025: Transparante informatievoorziening rondom online privacy en data delen loont
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data. Dat blijkt uit de DDMA Privacy Monitor 2025, die…

Lees meer
Artificial Intelligence
|
DDMA Privacy Monitor 2025: Transparency in Online Privacy and Data Sharing Pays Off
Dutch consumers are becoming increasingly aware of their online privacy but still feel they have limited control over their data sharing. This is one of the key findings of the…

Lees meer
Influencermarketing
|
Vier tips van de Stichting Reclame Code bij reclame voor cosmetische behandelingen, zoals botox, fillers en haartransplantaties.
Rimpeltjes glad, lippen wat voller, tanden gewit, wenkbrauwen hoger—het kan allemaal, we zien dit online. Soms krijg je het als influencer zelfs gratis aangeboden. Omdat dit soort cosmetische behandelingen erg…