Spring naar content

Verder lezen?

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor DDMA-leden.

Log in of word lid om deze content te bekijken.

Frank de Vries

Team lead legal | Senior legal counsel

Ook interessant

Lees meer
AI Act |

DDMA Template: AI-beleid

Het gebruik van AI biedt organisaties in de marketingsector veel kansen, bijvoorbeeld op het gebied van innovatie, personalisatie en efficiëntie. Tegelijkertijd brengt AI nieuwe uitdagingen en verantwoordelijkheden met zich mee,…
Lees meer
Cookies |

Rechters over GTM en TC-string: marketeers klem tussen cookiewet en consent-paradox

De cookieregels zijn hopeloos verouderd: door de recente uitleg van rechters lijkt toestemming nu ook vereist voor het vastleggen van de cookievoorkeuren. Dat leidt tot een ongemakkelijke paradox: wat als…
Lees meer
AI Act |

Gebruik van AI-foto’s op websites, printed folders of socials? Vermelden of niet?

Wil je gebruikmaken van AI-gegenereerde foto’s of video’s ter promotie van producten of diensten? Snel en effectief content creëren met AI-modellen, zoals ChatGPT, Zora of sinds kort Google’s Nano Bananas:…