De CBT is vastgelegd in de Code Telemarketing 2020, die sinds 1 april onderdeel uitmaakt van de Nederlandse Reclame Code. Vanaf 1 juni 2020 mogen organisaties hun klanten maximaal 3 jaar na afloop van een contract telefonisch benaderen, tenzij ze hiervoor positief advies hebben ontvangen van de CBT. Meer informatie over de CBT, het indienen van de verlengingsaanvraag en het reglement vind je op balanstoetstelemarketing.nl. Via deze website kun je vanaf vandaag ook de aanvraag voor de verlenging van de beltermijn indienen bij de CBT.
Ook interessant
Lees meer
ePrivacy Verordening
|
DDMA Cookiebanner checklist: 6 tips om jouw cookiebanner helemaal compliant te maken
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) kondigde begin 2024 aan meer nadruk te leggen op de naleving van cookieregels. Wij krijgen hierdoor steeds meer de vraag van leden om hun cookiebanner te…
Lees meer
Digital Services & Markets Act
|
TikTok trekt beloningsprogramma terug om te voldoen aan de Digital Services Act (DSA)
Begin augustus heeft TikTok toegezegd het TikTok Lite Rewards-programma permanent terug te trekken uit de Europese Unie. Dit was een reactie op de formele procedure die in het voorjaar door…
Lees meer
DDMA
|
DDMA zoekt Legal Counsel
Als Legal Counsel bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…