De CBT is vastgelegd in de Code Telemarketing 2020, die sinds 1 april onderdeel uitmaakt van de Nederlandse Reclame Code. Vanaf 1 juni 2020 mogen organisaties hun klanten maximaal 3 jaar na afloop van een contract telefonisch benaderen, tenzij ze hiervoor positief advies hebben ontvangen van de CBT. Meer informatie over de CBT, het indienen van de verlengingsaanvraag en het reglement vind je op balanstoetstelemarketing.nl. Via deze website kun je vanaf vandaag ook de aanvraag voor de verlenging van de beltermijn indienen bij de CBT.
Ook interessant

Lees meer
Influencermarketing
|
Influencers onder vuur, niet alleen voor transparantie in reclame
Steeds vaker komen influencers in de problemen door wat ze doen of juist nalaten op sociale media. Of het nu gaat om het aanprijzen van illegaal gokken, het promoten van…

Lees meer
ePrivacy Verordening
|
DDMA Cookiebanner checklist: 6 tips om jouw cookiebanner helemaal compliant te maken
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) kondigde begin 2024 aan meer nadruk te leggen op de naleving van cookieregels. Wij krijgen hierdoor steeds meer de vraag van leden om hun cookiebanner te…

Lees meer
DDMA
|
DDMA zoekt Legal Stagiaire
Als Legal Stagiaire bij DDMA werk je in het hart van de Nederlandse marketingwereld. Die wereld staat nooit stil en strekt zich uit van digitale advertenties tot influencermarketing en van…