Overzicht Events

Let op, dit event is geannuleerd: Afternoon Update: Search automation als MKB’er, hoe doe je dat?

Dit event is geannuleerd. Wil je op de hoogte worden gehouden van wanneer er een vervolg komt? Stuur esthervandebovenkamp@ddma.nl een email!

 

Wil je je biedingen automatiseren, maar weet je niet hoe? Wil jij weten hoe je gemakkelijk een Search campagne opzet met veel producten? Dat vertellen o.a. Making Moves, SDIM, Nochii Online Marketing, Storm Digital, Google en Microsoft je tijdens deze Afternoon Update van DDMA en IAB Nederland.

Dus geef het automatiseren van jouw searchcampagnes een boost en stel al je vragen over search automation aan de auteurs van de whitepaper ‘Search automation voor het MKB‘.

Wij beloven dat je na deze middag:
  • Weet hoe je een campagne op zet obv een productfeed (ook niet-retail adverteerders!)
  • Aan de slag kunt het automatiseren van bidmanagement
  • Hebt geleerd hoe je advertentie creatie kunt automatiseren
  • Direct kunt starten met het automatiseren van je accounthygiëne
  • Al je brandende vragen zijn beantwoord door de automation specialisten.

De auteurs van deze whitepaper zijn automation specialisten werkzaam bij vier searchmarketingbureaus (SDIM, Nochii Online Marketing, Storm Digital, Elevate Digital) en Google en Microsoft.

Sprekers & talks

Ingmar van MaurikIngmar van MaurikCEO, Making Moves
Case Making Moves: Succesvol bidmanagement automatiseren

Bidmanagement is veel werk. Het automatiseren van biedingen kan veel tijdswinst opleveren. Er bestaat dure tooling om bidmanagement te automatiseren. Maar ook zonder deze tooling, door gebruik te maken van de automatiseringsmogelijkheden van Google en Bing, kan het automatiseren van biedingen een groot succes zijn en veel tijdswinst opleveren. Aan de hand van een case zullen Ingmar van Maurik van Making Moves en automation specialist Barry Eichhorn van onlinemarketing bureau SDIM vertellen over het succes van het automatiseren van bidmanagement.

Barry Eichhorn Barry Eichhorn Automation specialist, SDIM
Case Making Moves: Succesvol bidmanagement automatiseren
Marnix BakkerMarnix BakkerTeam Lead, Nochii Online Marketing
Hoe je een campagne opzet op basis van een productfeed (ook voor niet-retail adverteerders!)

Campagne opzet op basis van een productfeed, waardoor geautomatiseerde longtail campagnes op productniveau mogelijk gemaakt worden waarin bijvoorbeeld prijzen en actuele voorraden altijd kloppen. Ook geschikt voor niet-retail adverteerders!

Ruben van BrugRuben van BrugDigital Marketing Consultant, Storm Digital
Leer hoe je advertentie creatie kunt automatiseren
Koen VanderhoydonckKoen VanderhoydonckMarketing Automation Specialist, Google
Aan de slag met concrete tips om accounthygiëne te automatiseren

Koen deelt een aantal concrete tips om op een geautomatiseerde manier te voorkomen dat er ongemerkt fouten in search campagnes sluipen, te controleren dat het account voorzien is van een gezonde basis en te garanderen dat de accounts snel en slim geoptimaliseerd worden.